כמדי חודש אנחנו חוזרים למדור האהוב עלינו: השמות האהובים ביותר. אז איזה שמות לבנות הכי אהבתם בחודש האחרון? איזה שם מככב ברשימה שלנו כבר חודש רביעי ברציפות? ומה השמות לבנים הכי הכי פופולריים? הנה הרשימה הכי חשובה של החודש האחרון:

שמות לבנות

ארייה: כן כן, זה השם שהכי אהבתם גם בחודש דצמבר, ואין מה להגיד - זה אכן שם יפהפה ומיוחד. ארייה עשה את הפריצה הגדולה שלו שנתיים אחרי שיצאה הסדרה "משחקי הכס", ומשנת 2013 כבר נולדו 177 בנות בשם הזה.

עלמה: השם החדש הזה הצטרף לרשימה, ואנחנו לא מבינים איך הוא לא היה כאן קודם. מצד שני, כנראה שכבר לא מעט שנים הורים מבינים כמה השם זה יפה, כי בעשור האחרון נוספו לישראל 6,585 עלמות קטנות וחמודות.

מיקה: אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל כשאנחנו חושבים על השם הזה, אנחנו מדמיינים ילדה חכמה, קופצנית ושובבה – בדיוק כמו שילדות צריכות להיות. ואכן, רק ב-2018 נולדו 362 קטנטנות עם השם הכי מתוק שיש.

ליר: אין שם יותר רומנטי ומלא קסם ומוזיקה מהשם הזה. לפי הקבלה, בנות בשם ליר הן עצמאיות, יצירתיות, ואינדבדואליות – ערכים שחשוב לתת לכל ילד וילדה חדשים.

ליב: מסיים את הרשימה שלנו שם שאנחנו מאוד אוהבים – ליב. מתחילת העשור נולדו 551 ליביות חדשות, ולנו נראה שהולכים להיות עוד הרבה הרבה תינוקות עם השם המקסים הזה.

שמות לבנים

קאי: גם השם הזה אהוב במיוחד כבר כמה חודשים, ולגמרי אפשר להבין למה: לפי הקבלה בנים בשם קאי הם כריזמתיים, מצליחים ועוצמתיים.

ברי: הוא גם אחד הזמרים הכי טובים שיש, וגם יש לו שם שפשוט תמיד אוהבים. השם הזה מגיע אלינו מהשפה היוונית, ופירושו הוא אדם שמביא ניצחון. ואם תשאלו אותנו, אנחנו לגמרי מצביעים לו.

ברי סחרוף (צילום: אלדד שושן, יחסי ציבור)
ברי סחרוף. אחד הזמרים הכי טובים שיש, עם שם שתמיד אוהבים | צילום: אלדד שושן, יחסי ציבור

נועם: עוד שם שאתם פשוט לא מפסיקים לחפש ולאהוב. השם המקסים הזה פרץ בשנת 2012 ומאז הוא אחד השמות הכי אהובים שיש. הוא גם השם הכי פופולרי בעשור האחרון, ורק ב-2018 נולדו 1,253 בנים בשם הזה.

איתי: אחד השמות הכי אהובים בישראל בעשור האחרון, מיד אחרי נועם ואורי, ואנחנו לגמרי מבינים למה אתם לא מפסיקים לאהוב אותו. כשחושבים על השם איתי, מיד חושבים על ילד נבון ושובב מאוד, וזה הרי בדיוק מה שאתם רוצים עבור הבן החדש שלכם.

עידו: לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מכירים לפחות שלושה תינוקות מתוקים בשם הזה, וזה גם השם שסוגר את רשימת השמות האהובים ביותר. הורים שבחרו לבנם את השם הזה כנראה מבינים שהוא מסמל שאיפה לאדם בעל תכונות של מנהיג גדול. 653 תינוקות חמודים נולדו בשם הכל כך יפה הזה ב-2018.