אחרי שהתלבטתם אם לתת לילדה שלכם שם של נסיכה, או אולי לבחור שם שמתחיל באות א, בדקתם מהם השמות הבינלאומיים הכי יפים, ובדקתם גם את עולם הפרחים, אז בין אם אתם מחפשים שמות לבנות או שמות לבנים, הנה עשרת השמות שאותם הכי הכי אהבתם:

אליענה -  השם אליאנה מגיע מהשפה הלטינית והמשמעות שלו היא - שמש ואור. יש בשם ביטוי לאנרגיות חיוביות ואופטימיות בתקווה לאור גדול בחיים.

מיה - השם מיה הוא צירוף של מילת היחס "מ-" ו-"יה", כלומר - מאת האלוהים, מתנה מהאל. הורים הבוחרים בשם זה רוצים לבטא את תודתם הגדולה לאל על שהעניק להם את בתם הטרייה.

קאי - לשם קאי יש משמעויות שונות בשפות שונות. בסינית - פירושו ניצחון, בבורמזית - פירושו חזק, ביפנית - פירושו ים או אוקיינוס, בגרמנית - פירושו מגן או שומר, בסקוטית - פירושו אש, בפרסית - פירושו עולם, באמהרית - פירושו אדום ובסווהילית פירושו אהוב. הורים הבוחרים בשם קאי לבנם רוצים לבטא את השאיפה שלהם לפתוח לו דלתות לעולם ולהעניק לו כישורים שיסייעו לו להצליח ברחבי העולם, זאת לצד ערכים חיוביים כמו כריזמה, ניצחון, הצלחה ועוצמה. 

ארייה - הורים הבוחרים בשם זה לביתם לרוב מכירים ואוהבים את עולם השירה והמוזיקה ורוצים להנחיל אותו הלאה גם אצלה. כמו כן, יש בבחירת שם זה ניסיון להעניק ערכים בינלאומיים לבתם ולפתוח לה דלתות בעולם הגדול.

ניתאי - השם ניתאי נובע מהמילה נתינה והוא מבטא ערכים של נדיבות, רוחב לב, רגישות ואכפתיות. הורים הבוחרים בשם זה לבנם רוצים להקנות לו, לצד החיבור למקורות היהודיים, את הערכים האלה שילוו אותו לאורך שנות חייו.

יעל - השם יעל מגיע אלינו מהתנ"ך, והוא גם שמו של בעל חיים השייך למשפחת הפריים ונפוץ באזורים הרריים. היעלים מתאפיינים ברגליהם הקלות המאפשרות להם לדלג בקלילות למרות תנאי שטח קשים. הורים הבוחרים בשם יעל לבתם רוצים להעניק לה ערכים של אומץ, תבונה, גבורה, זריזות, חריצות, עוצמה נשית, חוכמה ותעוזה. כמו כן השם מבטא חיבור לטבע ולעולם החי.

אימרי - השם אימרי מגיע אלינו מהתנ"ך שם הוא מופיע בספר דברי הימים א' ובספר נחמיה כשמו של אבי זכור, אחד מבוני החומה המחודשת של ירושלים. הורים הבוחרים בשם אימרי לבנם רוצים לחנך אותו לדעתנות, כריזמה, מנהיגות, יוזמה וכן לבטא את החיבור שלהם לעולם התנ"ך והמקורות היהודיים.

ליב - הורים הבוחרים בשם ליב לבתם רוצים להקנות לה ערכים של חיים, חיוניות, מעשיות, שמחה והצלחה. כמו כן, השם מבטא את רצונם להיטמע בתרבות הגלובלית ולהעניק לבתם הזדמנויות רבות להצלחה בעולם הגדול.

אדל - המקור של השם אדל הוא בשפה הגרמנית, בה הפירוש שלו הוא אצילית ומכובדת, אולם גם ביהדות יש לו מקורות כמו שמה של הבת היחידה של הבעל שם טוב ובתו הבכורה של רבי נחמן מברסלב. בנות בשם זה מאופיינות בנוכחות מרשימה ומשמעותית ויכולת ורבלית גבוהה.

ריי - שם ריי יש כמה משמעויות שונות בשפות שונות. בשפה היפנית משמעותו היא קידה, בשפה הספרדית משמעותו היא מלך, והורים הבוחרים בשם ריי לבנם רוצים לבטא את השאיפה שלהם לפתוח לו דלתות לעולם, זאת לצד ערכים חיוביים כמו אצילות, הצלחה ורוחניות.