ינואר מביא איתו התחלות חדשות, וגם לא מעט רעיונות חדשים לשמות. לכל ההורים שהתחדשו בתינוק או תינוקת חדשים במשפחה, ולכל מי שפשוט מתעניין בשמות, הנה השמות שהכי אהבתם בחודש ינואר: 

1. דוד

פותח את הרשימה, ולא סתם, השם דוד, – החל מלפני שבועיים הבן הטרי של בר רפאלי. מעכשיו דוד הוא לא רק מלך ישראל, וגם לא רק הבן של הדוגמנית הכי מפורסמת בארץ, אלא כנראה גם אחד מהשמות שהחלטתם להחזיר לאופנה.

2. אילן

מדובר בשם חדש ברשימת הכי אהובים שלנו, ולמרות שלא הצלחנו לנחש למה דווקא עכשיו. אולי זה בזכות ט"ו בשבט, החג לאילנות שמתקרב? לא ברור, אבל בכל מקרה, אנחנו מאוד בעד.

3. ניתאי

אמנם לא מדובר בשם חדש, אבל בהחלט לא שומעים אותו הרבה, ותמיד כיף לתת לילד שם מיוחד. השם ניתאי מגיע מהמילה "נתינה", אז לא פלא שהוא מבטא ערכים של נדיבות, רוחב לב, רגישות ואכפתיות.

4. ליה

השם הכי יפה שיש, ואנחנו בטוחים שהוא הולך להיות אורח קבע במדור שלנו. אנחנו מדמיינים את השם הזה על ילדה שובבה ופיקחית – בדיוק הילדה שכל הורה רוצה שתהיה לו.

בר רפאלי (צילום: מתוך האינסטגרם של בר רפאלי)
בר רפאלי. תחזיר את השם דוד לאופנה? | צילום: מתוך האינסטגרם של בר רפאלי

5. תהילה

שם שתמיד יהיה פה, ותמיד יצליח. כי מי לא רוצה שהבת שלו לא תזכה בתהילה ותצליח בכל מה שהיא עושה? חוץ מזה שהוא בין השמות הכי אהובים של העשור, ובסוף 2018 נולדו 8,582 תהילות קטנות.

6. ליר

רומנטי, מוזיקלי, מיוחד מזה - יש בשם הזה הכל, וגם צליל של מעבר לים. תשמחו לשמוע שהקבלה משייכת לשם הזה עצמאות, יצירתיות, שונות ואינדיבידואליות - תכונות שיושבות מעולה על ילדה של העולם הגדול.

7. יובל

עוד שם שיכול להתאים גם לבנות וגם לבנים, והוא איתנו שנים רבות ופה כדי להישאר. שם מקסים, שמתאים לילדים וילדות חמודים במיוחד.



8. דניאל

בין אם יש לכם בן או בת – דניאל הוא תמיד שם מנצח, ואתם ההוכחה לכך, כי אתם ממשיכים לחפש אותו שוב ושוב. אמנם השם היפה הזה הוא כבר מזמן גם של בנות, אבל בעשור האחרון הוא היה אחד מהשמות הכי אהובים לבנים - ועד סוף 2018 נולדו יותר מ-54 דניאלים קטנים.

9. ארבל

אנחנו ממשיכים עם שמות היוניסקס, ואי אפשר בלי השם ארבל. שם שהוא גם יפה, גם מסמל המון, וכל ילד או ילדה שיקבל את השם הזה בטוח יכבוש פסגות רבות.

10. אופיר

שם שתמיד מרגיש עכשווי, על אף שהוא איתנו שנים ובצדק. הוא אחד מהשמות הכי אהובים של העשר, והשם אופיר לא רק יפה הוא גם מסמל שפע, אושר והצלחה. איזה כיף לילד או לילדה עם השם הזה.