בין כל שלל כינויי החיבה שאנחנו מדביקים לקטנטנים שלנו, הרבה פעמים ניתן למצוא כינויי אצולה מפרגנים כמו נסיך, נסיכה, מלך, מלכה, דוכס, דוכסית ודומיהם. אז כדי להשלים את התמונה, אספנו עבורכם את השמות הכי מלכותיים שיש, שיוסיפו לילדים שלכם, הוד רוממותם, וייב של אצילות ויוקרה:

  1. דוד

    השם דוד מגיע אלינו מהתנ"ך, בו הוא מופיע כשמו של דוד המלך, אחת מהדמויות החשובות בהיסטוריה ובמסורת של עם ישראל. דוד זוכה לסיקור נרחב בספר מלכים, תהילים, ודברי הימים. הסימן שמאפיין את היהדות נקרא גם "מגן דוד".
  2. אסתר


    השם אסתר מופיע בתנ"ך כשמה של דמות מקראית מוכרת ומרכזית - אסתר המלכה, גיבורת מגילת אסתר הנקראת בפורים ואחת משבע הנביאות של עם ישראל. כמו כן, אסתר הוא שמו של צמח נוי ממשפחת המורכבים ופרחיו בצבע אדום, לבן וכחול.
    אסתר רדא (צילום: לוסי סאסייט,  יחסי ציבור )
    אסתר רדא. מלכה | צילום: לוסי סאסייט, יחסי ציבור
  3. שלמה

    המקור לשם שלמה הוא בתנ"ך, שם הוא מופיע כדמות מקראית מפורסמת בספר מלכים - שלמה המלך שהיה בנו של דוד המלך והמלך השלישי שמלך על ישראל ונודע בזכות היותו החכם באדם. שלמה היה מי שבנה את בית המקדש הראשון וכן מי שכתב את ספר משלי, מגילת קהלת ומגילת שיר השירים - על פי המסורת.
  4. אליזבת


    המשמעות המילולית של השם אליזבת הוא הטיה לועזית לשם התנכ"י אלישבע, שמשמעותו השבועה של האל או השפע של האל. כיום אליזבת הוא שמה של מלכת בריטניה.
  5. ארתור

    מקור השם ארתור הוא בשפה הקלטית, בה פירושו הוא - חזק כמו דור. אחת הדמויות המוכרות בעולם בשם זה הוא המלך ארתור ואבירי השולחן העגול - מהמסורת הוולשית.
  6. שלומציון

    השם שלומציון מגיע אלינו מהתנ"ך והוא שמה של מלכת יהודה בתקופת בית שני. שלומציון הייתה גם אחותו של שמעון בן שטח. כמו כן, השם שלומציון הוא חיבור של המילים "שלום" ו-"ציון" שמבטאים תפילה כי יהיה שלום בארץ ישראל בכלל, ובירושלים בפרט.
    שלומציון קינן (צילום: שרה אביטל)
    שלומציון קינן | צילום: שרה אביטל
  7. ינאי

    השם ינאי מגיע אלינו מהתלמוד, בו הוא מופיע כשמו של רבי ינאי הכהן שהיה אחד מהאמוראים הראשונים בארץ. רבו היה רבי יהודה הנשיא והוא שימש כדיין בבית הדין של ציפורי. אדם נוסף בשם זה היה אלכסנדר ינאי שמלך בתקופת החשמונאים ועסק רבות בכיבושים מה שהוביל את העם למרוד בו.
  8. ויקטוריה

    לשם ויקטוריה יש מקורות שונים בשפה הלטינית. הפירוש המילולי של השם הוא שושנת מים. בנוסף, הוא כולל בתוכו גם את המילה ניצחון ואכן ויקטוריה הייתה אלת הניצחון במיתולוגיה הרומית.
  9. הנרי

    השם הנרי הוא שם אנגלי המגיע אלינו מהשם הגרמני היינריך שפירושו - שליט, מנהיג, מגן הממלכה. השם הנרי מזוהה עם כמה וכמה מלכים לאורך ההיסטוריה. 
  10. הלני

    כינוי לשם הלנה. ביוונית: קרן שמש, קרן אור. במיתולוגיה היוונית הלנה מטרויה הייתה בתם של זאוס ולדה ונחשבה לאישה היפה בתבל. לאחר שפאריס חטף אותה מבעלה מנלאוס, פרצה מלחמת טרויה שבה היו מעורבים כל גיבורי יוון. הלני גם הייתה מלכת חַדְיָב שבאשור במאה הראשונה לספירה, שהתגיירה במהלך חייה ותרמה רבות לבית המקדש השני.