מזל טוב להולדת התינוקת אמיליה בת נינט - וסליחה מהאב יוסי, אך בבואנו לבחון את שם הילדה ולתת לו פרשנות קבלית, לאב אין כל השפעה על כוח המזל. השם אמיליה מורה על מסוגלות לעמוד בלחץ ממושך, מעמסה ואחריות שמעטים יכולים לשאת. אישה שתקרא אמיליה תמיד תמצא את הדרך לפתור סיבוכים קשים, ותיקח על עצמה ללא לאות משימות קשות לביצוע ומטלות הדורשות מחשבה, ריכוז ואחריות.

תסמוך על עצמה בלבד

לפי הניתוח הקבלי של שמה, אמיליה תהיה אישה שאפתנית, חומרית ובעלת כוחות נפשיים אדירים, והיא תפעל ללא לאות לכבוש את פסגת ההצלחה ולהימצא בה לאורך זמן. בשל הכוחניות הרבה הטבועה בנפשה, היא עלולה להחמיץ את הצרכים, הרצונות והרגשות של הזולת. לאו דווקא מתוך חוסר אכפתיות, חלילה, אלא מחוסר ראייה ממוקדת של העין הבוחנת את הזולת.

נינט ויוסי יוצאים (צילום: ברק פכטר)
נינט ויוסי יוצאים | צילום: ברק פכטר

השם אמיליה משויך למזל אריה וכוכב שמש. אותיות אלה מבטאות את ההנהגה, הכריזמה, הדומיננטיות, הנחישות והמעמד הכלכלי של בעלת השם. אנשים אלה מאמינים בעבודה קשה וסומכים על עצמם בלבד, ולכן עלולים לחוש בדידות פעמים רבות. אמיליה שייכת לסוג האנשים ששואפים לביסוס מעמדם ולצבירת רכוש וממון באופן עצמי, ייחודי ומקורי.

בנוסף, השם אמיליה ניתן לאנשים אוהבי לימוד והרחבת דעת. ידע נתפס בעיניהם ככוח לא מבוטל ולכן כל חייהם ילמדו, בין אם במסגרות לימודיות ובין אם באופן עצמאי. לסיכום ולאחר שבחנתי את השם אמיליה בת נינט - עלה הפסוק "מאשר שמנה לחמו והוא ייתן מעדני מלך": כוח מזלה טוב, חזק ומבורך.

יצחק אהרון הוא מייעץ, חוקר ומרצה של תורת הקבלה