איתי זיו (תמונת AVI: האח הגדול)
איתי זיו. חייל עם כלי גדול | תמונת AVI: האח הגדול

בקרב המקובלים, האות ז' נחשבת לאות משמעותית ביותר: צורתה של האות מזכירה כלי נשק כגון חץ, חנית או רומח, ומכאן הנטייה לייחס לה תכונות שקשורות לעוצמה, כוח, קרבות וניצחונות. היחסים בין האות ז' לבין האות ח' הבאה אחריה הינם מערכת סבוכה של קשרים בין הכוחות הזכריים (ז') המשפיעים, לבין הכוחות הנקביים (ח') הקולטים, והכל ברוח הפילוסופיה הקבלית. גישה זו מייחסת לאות ז' גם ערכים כמו מזון, הזנה ותזונה.

ז' בתחילת השם:
כשהשם שלכם מתחיל באות ז' (כמו זהבה בן או זוהר ליבה), אתם טיפוסים אנרגטיים ואוהבי חיים שממצים את הנאותיכם עד תום, ומתמודדים נפלא עם אתגרים הדורשים ריכוז רב של אנרגיה להשגת מטרה ייחודית.

ז' באמצע השם:
אם השם שלכם מכיל בתוכו את האות ז' (למשל ירדנה ארזי, רזי ברקאי או ורדה רזיאל ז'קונט) זה אומר שאתם זקוקים להמון ריגושים כדי לגוון את חייכם. נראה כי במו ידיכם אתם מקימים לעצמכם אתגרים כדי שתוכלו להסתער עליהם. אתם מצטיינים במיוחד במשימות שדורשות אומץ, נחישות, יוזמה, כוח, רוח לחימה, עקשנות ואסרטיביות. החיים עבורכם הם שדה קרב ואתם לוחמים שלוקחים שבויים, כלומר רחומים ולא נוטרים טינה.

ז' בסוף השם:
כשהשם שלכם מסתיים באות ז' (כמו אצל שרון חזיז או לירז צ'רכי) זה אומר שתזכו באנרגיה פיזית רבת עוצמה שתעניק לכם יתרון בפעילות גופנית. אתם תהיו מבורכים בעליזות טבעית ובנפש אופטימית, וכסף עבורכם יהפוך להיות מעין מצרך שנועד להביא אושר לחייכם, ובחיי האהבה שלכם תהיו ישרים, ישירים וגלויים.

ז' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה:
אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ז' (זאב ז'בוטינסקי, למשל) זה אומר שאתם מרגישים ואומרים, משתוקקים ומתוודים, אוהבים ומפנקים, חולמים ומחזרים, הולכים שבי אחר פרשיות סוערות - אפילו אחר אלו העשויות להותיר אתכם על הקרשים, וזקוקים להמון שינויים וגיוונים. אתם רוכשים כפייתיים של מתנות, אבל נדיבים וששים לחלוק אותם עם הזולת. חובבי תנועה, ניידות, בילויים ואקשן. אנשים שתכונות אלו הן חלק מנפשם, ממילא לא יוכלו להכחידן- ואילו מי שהן זרות לו, כדאי שיאמץ לעצמו ולו חלק מהן.

התיקון האישי:
מכיוון שהאות ז' היא אות דינאמית וסוחפת, הרי שכל מי שאות זו כלולה בשמו, מן הראוי שיאמץ לעצמו את תכונותיה: הוא צריך לעשות מדיטציה או דמיון מודרך ולהגות במצבים סוערים ומסתערים, גועשים ורועשים, מהירים ופזיזים, ילדותיים וספונטאניים, נמרצים ותובעניים, חמים ולוהטים, בוערים וכועסים, מתווכחים ומתפייסים, נלחמים ונרגעים, פולשים וכובשים, קוצפים ושוצפים.

אין תמונה
זהבה בן. כועסת ובוערת, אתם אומרים?

בתחום הגופני והרגשי:
אם שמכם מכיל את האות ז', אות זו מעצימה את כוחכם הפיסי. האות ז' היא מעין גלולת מרץ לשרירי הגוף, כשהגוף משפיע על הנפש ומחזק אותה. והגוף קובע - רק השמיים הם הגבול.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה:
דעו כי אתם עשויים ללא חת ולא חוששים להתייצב מול סכנות. לעיתים תכופות אתם שמים את נפשכם בכפכם, ונראה כי תצאו מגדרכם כדי להיטיב עם אהוביכם. אתם נאהבים על ידי חבריכם ונערצים על ידי בני משפחתכם, ותמיד תהיו מוכנים להקריב את עצמכם על מזבח עקרונותיכם.

המספר החזק שלכם:
לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 7, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 7 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 7 – 16 – 25 – 34– 43 – 52 – 61 – 79 – 88 – 97 ו – 700.