כמה זה כבר מורכב לבחור שם לתינוק, נכון? ככה לפחות חשבתם עד שהגיע הרגע לעשות את זה בעצמכם. שם הכל מסתבך פתאום, ואתם מוצאים את עצמכם המומים מול האפשרויות האינסופיות. מצד אחד, אף אחד לא רוצה שם שגרתי ורגיל מדי, מצד שני, אתם בטח לא רוצים שם מוזר או כזה שמתחרז עם דברים מעליבים, ולקרוא לילד או הילדה על שם מישהו מרגיש קצת מחייב מדי. או שאולי לא?

אין ספק שלא מדובר במשימה קלה, עד כדי כך שיש הורים שאפילו פונים לקבל עזרה מקצועית בתחום. כנראה שלא היה לכם מושג שזאת אפשרות, אבל זה בדיוק מה שטיילור האמפרי מניו יורק מציעה.

מעניקת שמות? משיימת? האמת שאנחנו לא ממש בטוחים איך לקרוא לה, כי עוד לא יצא לנו להיתקל במישהי שבוחרת שמות לתינוקות למחייתה, אבל האמפרי עוסקת בתחום באופן מקצועי כבר 7 שנים. רק בשנה האחרונה היא העניקה שמות ליותר מ-100 תינוקות, והיא משקיעה לא מעט מאמץ במציאת השם הנכון לכל אחד.

במסגרת השירות של האמפרי הורים לא החלטיים יכולים לבחור מבין כמה חבילות: עבור 1,500 דולר היא יוצרת רשימת שמות מותאמים אישית, שמבוססת על שאלון מיוחד שהיא מבקשת מההורים למלא. חבילה מורחבת יותר כוללת גם חקירה גנאלוגית שמטרתה לגלות שמות משפחה קדומים בשושלת שלכם, ותמורת 10,000 דולר היא כבר תבחר עבור התינוק שם שגם יתאים לתדמית של בית העסק של ההורים.

View this post on Instagram

A post shared by Taylor A. Humphrey (@whatsinababyname)

להאמפרי בת ה-33 הייתה אהבה גדולה לשמות של ילדים מאז שהיא זוכרת את עצמה, וכילדה היא נהגה לקרוא בשקיקה ספרי שמות לתינוקות שאמה הביאה לה מהספרייה. כשסיימה ללמוד באוניברסיטת ניו יורק, היא ניסתה לעבוד בלא מעט תחומים: שיווק דיגיטלי, גיוס תרומות, קשרי משקיעים, הפקת אירועים, ואפילו שדכנות וכתיבת תסריטים. "אבל החלק הכי מרגש מבחינתי היה לבחור את השמות של הדמויות", היא מספרת.

נקודת המפנה הגיעה ב-2015, כשפתחה את עמוד האינסטגרם @whatsinababyname שמוקדש לאהבה הגדולה שלה – בחירת שמות לתינוקות. "פשוט חיפשתי דרך לחלוק את האהבה שלי לשמות לילדים", מספרת האמפרי, שתחילה רק שיתפה בעמוד שמות של תינוקות וסרטוני ייעוץ, שכבר הגיעו ליותר מ-1.7 מיליון צפיות, ולבסוף העמוד הבשיל לכדי עסק של ממש.

לדבריה, הורים פונים לעזרתה כי החיפוש אחר השם הנכון מתיש אותם. "הרבה משפחות פונות אליי כשהילד השלישי או הרביעי בדרך, והם מרגישים שכבר אין להם שמות יותר", היא מספרת. באחד המקרים, למשל, הורים מיואשים פנו אליה אחריה שגילו שהשם שבחרו לתינוק שלהם נשמע דומה מדי לשם של בנו של קולגה.

View this post on Instagram

A post shared by Taylor A. Humphrey (@whatsinababyname)

אז איך מוצאים את השם המושלם? האמפרי מאמינה שכל ההורים כבר יודעים איזה שם לבחור – אבל לפעמים פשוט צריכים קצת עזרה. "אמנם המומחיות שלי היא לבחור שמות, אבל עיקר העבודה שלי הוא להעניק תמיכה להורים לעתיד ולהוביל אותם לחכמה הפנימית ולאינטואיציה שלהם", היא מוסיפה, "הנחת היסוד שלי היא שההורים כבר יודעים את התשובה הנכונה, לפעמים הם פשוט צריכים קצת הכוונה כדי להיזכר ולקבל גישה לידע שכבר קיים בתוכם".

"אני נותנת שמות לתינוקות למחייתי, אבל העבודה שלי הרבה יותר עמוקה מזה, וכוללת המון פרטים קטנים", מסבירה האמפרי, שעובדת גם בתור דולה ומציעה טיפולי רייקי. בין השאר, הסרטונים שלה עוסקים בהתמודדות עם חרטה לגבי שמות שנבחרו, הזמן המתאים להתחיל לחשוב על שמות לתינוק שבדרך, וגם עצות להתאמת השם לשמות האחים, לבקשת העוקבים שלה.

מחפשים שם לתינוק שלכם? הנה העצה הכי טובה של האמפרי - "זכרו: מה שהופך שם לטוב זה לא הדעה שלכם עליו, אלא עד כמה הוא מתאים לילד שהולך לשאת אותו".