אמנם מדובר בתקופה האחרונה על עצירת ילודה כלל עולמית בעקבות הקורונה, שצפויה לעלות בעולם בכחצי מיליון נשמות חדשות, ובכל זאת הפרו ורבו לא באמת פוסק אף פעם, נשים הרות, משפחות מתרחבות והורים צריכים להעניק לרך הנולד שם שילווה אותו בחייו. בבריטניה החליטו ליצור סקר ולחשוף את השמות שהורים לא עומדים לתת לתינוקות שלהם בזמן הקרוב.

View this post on Instagram

A post shared by Jameel Choudhury ابو عيسى (@jameel_abu_eesa) on

חברת הסטטיסטיקה גיגהקלקולייטור החליטה לתקוף את הנושא, ותשאלה 5,842 הורים לעתיד בנסיון להבין אילו שמות לא עומדים על הפרק בשום אופן, שמות שהם פרסונה נון-גראטה חד משמעית, לבנות ולבנים. שניים מהשמות ברשימה קשורים ספציפית לתרבות הבריטית ומסמנים בה טראומות אחרונות: אצל הבנים, שני השמות השנואים ביותר הם של מנהיגים. בוריס מוביל את הרשימה, 76 אחוזים מההורים הסכימו שלא יעלו על הדעת לקרוא כך לבנם, בגלל בוריס ג׳ונסון. אחריו מגיע דונלד, שבגלל טראמפ ידלגו עליו קטגורית 62 אחוזים מההורים, והשלישי הוא מנסון, עם 43 אחוזים, אולי בגלל חזרתו של צ׳רלס מנסון לתודעה בעקבות הסדרה מיינדהאנטר.

View this post on Instagram

A post shared by Brandon Blaylock (@octoberrust1028) on

בגזרה הנשית, קארן הוא השם השנוא ביותר, 83 אחוז מההורים הצהירו שאין מצב שישקלו אותו, זאת בגלל בדיחות טיקטוק וממים רבים, שמסרבים להיעלם, והפכו את קארן לשם של אישה לבנה מבוגרת ממעמד בינוני שאינה מודעת לפרבילגיות שלה ומדברת בגזענות נגד שחורים. קארן הוא גם כינוי ויראלי לאנשים שמסרבים ללבוש מסיכות נגד קורונה. השם השני ברשימת ה-אין מצב, הוא אייסיס, דעא״ש בשבילכם, עם 72 אחוז, וקצת אחרי ארגון הטרור המבעית, עם 61 אחוז, נמצאת מייגן. הדוכסית הסוררת, שאיש לא מתכוון לסלוח לה בזמן הקרוב.

View this post on Instagram

A post shared by The Trump Family Friendly Page (@trumpfriendly2) on

עוד שאלות מעניינות נשאלו המשתתפים בסקר, ומתוכן התברר כי 73 אחוזים מהם מודים שמאז שנולדו להם ילדים כבר חשבו על שמות טובים ומתאימים יותר עבורם, שליש מההורים הודו שלא נתנו מספיק תשומת לב לבחירת השם, ושהיו צריכים להשקיע בבחירה יותר מחשבה, ו-64 אחוזים מההורים סיפרו שהבעיה שלהם אינה עם השם הנבחר אלא עם שם החיבה או הכינוי שנגזרים מתוכו, ושעל זה לא חשבו מראש.

View this post on Instagram

A post shared by Meghan & Harry (@meghanharryday) on

עוד סיבות שגורות לחרטה על השם הנבחר: 64 אחוזים מודים שהשם לא מתאים לילד, 48 אחוזים טוענים שבן הזוג בחר את השם, ושמשם הטעות, 37 אחוזים מתבאסים כי חבר טוב בחר לילד שלו את אותו השם, 32 אחוזים מספרים שהילדים סובלים מהקנטות ו-26 אחוזים מקטרים שסלב כלשהו נתן לבנו את אותו השם. המסקנה הברורה היא שמדובר בבחירה משמעותית שאין להקל בה ראש, ושעל בחירה לא טובה תאכלו כנראה סרטים כל החיים. בהצלחה.