תמיד חלמתם לתת לילד שלכם את ההזדמנויות שלכם לא היו, ובמקרה הזה ללכת ללמוד ולעבוד בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אתם רוצים להעניק לו את כל הדרכים להצלחה ולפתוח בפניו את כל האופציות. חשבתם על שמות יוניסקס או על שמות מודרניים, ולבסוף החלטתם ללכת על שמות שיוכלו להגות אותם כמעט בכל מדינה בעולם. אז אחרי שנתנו לכם עשרה אופציות לשמות אמריקאים לבנות, אנחנו לא מפלים והנה רשימה של שמות אמריקאים לבנים.

איתן או אית'ן - משמעות השם איתן בשפה העברית היא דבר חזק וקבוע. השם איתן למעשה מתאר אדם יציב שמשדר ביטחון. נוסף, איתן מופיע בתנ"ך כשמן של דמויות תנ"כיות וביניהן - איתן האזרחי שהיה מפורסם בזכות החכמה שלו.

דן - שבט דן נחשב בתנ"ך כשבט לוחם צדק ואמיץ. הורים הבוחרים בשם דן לבנם רוצים להקנות לו את הערכים האלה יחד עם הרצון לבטא את הזיקה שלהם למקורות היהודיים.

ליאם - בשפה העברית יש לשם ליאם משמעות והוא מורכב מצירוף של המילים "לי" ו-"אם", כלומר - יש לי אימא. הורים הבוחרים בשם זה לילדיהם רוצים לבחור בשם ייחודי המתאים הן לבנים והן לבנות ומבטא את הקשר המשפחתי החזק בין ההורים לצאצא.

לב - הורים הבוחרים בשם לב לבנם, רוצים לבטא את שאיפתם להקנות לו כישורי מנהיגות, רגישות, כריזמה ועוצמה. השם מבטא גם את הרצון של ההורים להיטמע בתרבות הגלובלית.

לירוי - הורים הבוחרים בשם זה לבנם רוצים לעניק לו ערכים של אצילות, הנהגה, כריזמה, יופי והצלחה.  המקור לשם לירוי הוא בשפה הצרפתית והפירוש המילולי שלו הוא – המלך.

נתן - המשמעות של השם נתן היא נתינה ולכן הורים הבוחרים בשם זה לבנם רוצים להקנות לו ערכים של נדיבות, רוחב לב, טוב לב, אכפתיות, רגישות, עזרה לזולת ומעורבות חברתית.

סטפן - השם סטפן מגיע מהשפה הלטינית - הוא למעשה נגזרת של המילה היוונית סטפנוס שמשמעותה כתר. הורים הבוחרים בשם סטפן לבנם רוצים לבטא את השאיפה שלהם לפתוח לו דלתות לעולם ולהעניק לו כישורים שיסייעו לו בזירה הבינלאומית. ואי אפשר לשכוח שהוא גם השם של סטפן לגר.

ריי - לשם ריי יש כמה משמעויות שונות בשפות שונות. לפי הקבלה מדובר באחד משמותיו של האל וראשי תיבות של "רחמיך יקדמוני יום". בשפה היפנית משמעותו היא קידה, בשפה הספרדית משמעותו היא מלך.

תיאו קיצור של תיאודור שמשמעותו הוא מתנת האל. הורים הבוחרים בשם תיאו לבנם רוצים לבטא את אמונתם באל ואת השמחה והאושר שהביא בנם למשפחה, לצד הקניית ערכים גלובליים והזדמנויות עתידיות להצלחה בעולם הגדול. 

גיל - השם גיל מוזכר בתנ"ך בספר תהילים ובספר הושע כביטוי לשמחה ואושר. הורים הבוחרים בשם גיל, רוצים לבטא את תחושת השמחה והאושר שהביאה הלידה הטרייה למשפחה ואת התקווה הגדולה כי חייו של היילוד ומשפחתו יהיו מלאים ברגעים שמחים ויפים.