את ל"ג בעומר השנה כולנו חוגגים אחרת, בלי מדורות, בלי מסיבות, ובלי מרשמלו על האש (בעצם מרשמלו אפשר לאכול תמיד). אך יש כאלה שחוגגים את החג הזו בצורה הכי מיוחדת ומרגשת שיש, בלידה של תינוק או תינוקת חדשה. בדקנו, בעזרת הלמ"ס, מה השמות הכי אהובים ופופלאריים בחג הזה.

אז באופן די צפוי השם שמעון ניתן פי 5 באשר בכל יום רגיל, כמובן על שמו של שמעון בר יוחאי, תלמידו של רבי עקיבא. שמעון בר יוחאי הפך לסמל של תורת הקבלה ודמות מרכזית באירועי ל"ג בעומר ואף נערכת הילולה על קברו בהר מירון. באותו הקשר השם יוחאי ניתן פי 4.3 מבכל יום אחר.

באופן סמלי השם עומר ניתן פי 2.8, ועומרי פי 2. המקור לשמות האלו הוא מהתנ"ך, שם הוא מופיע ככינוי לקבוצת שיבולים שנקצרה ונכרכה יחדיו (אלומה). כמו כן, התקופה בין חג הפסח לחג השבועות נקראת ספירת העומר.

השם רות אף הוא זוכה לתהילה מחודשת בחג הזה, פי 1.6, כך גם נעמי, זהר, ברכה ויערה (פי 1.4). השמות (שחלקם קשורים לאור הגדול שמופץ בל"ג בעומר) נריה, אוריה, ינאי, אור, יותם, רון, בניה וזיו פופולאריים פי 1.4 מבשאר ימות השנה.

ואם נולדה לכם בת, השמות מאי ומאיה זוכות אף הם לתהילה בימים אלו, כיוון של"ג בעומר מתרחש בדרך כלל בחודש מאי - מאיה פי 1.2 ואילו מאי פי 5 מבדרך כלל. המקור לשם מאי הוא בשפה הלטינית. במיתולוגיה הרומית מוזכר השם של אלת הפריון והאביב - מאיה והשם מאי הוא נגזרת שלו. מאי הוא גם החודש החמישי בלוח השנה האזרחי.

אז איזה שם שלא תבחרו לילד או לילדה החדשים שלכם, מקווים שתחגגו את החג כמו שצריך והכי חשוב - מזל טוב.