כבר הצענו לכם שמות אמריקאיים לבנים, וגם שמות רוסיים לבנות שלכם, ועדיין לא מצאתם את השמות לבנים שאותם אתם רוצים, אז עכשיו הגיע תורם של השמות הבינלאומיים לבנים. אז מה יש לנו כאן? יש לנו את בן הקלאסי שתמיד מנצח, איתן שמעיד על אדם חזק ויציב, רפאל שמבטיח גברבר אמפתי לסביבה, ג'וי השמח והאופטימי וסטפן המלכותי. ואיזה שם אתם רוצים? עשרה שמות שיעזרו לילדים שלכם בעולם.

בן - קיצור של השם בנימין, שמקורו הוא בתנ"ך, שם הוא מוזכר כשמו של הבן הצעיר ביותר של יעקב אבינו ואחד משנים עשר השבטים של בני ישראל שנחלתו הייתה צפונית לירושלים. רחל אמנו רצתה לקרוא לבנה - בן-אוני כדי לבטא את צערה, אולם יעקב בחר להוסיף אופטימיות וכוח לשם וקרא לו בנימין - זה בדיוק מה שעומד מאחורי בחירת השם העצמתי הזאת.

איתן - משמעות השם איתן בשפה העברית היא דבר חזק וקבוע. השם איתן למעשה מתאר אדם יציב שמשדר ביטחון. הורים שנותנים לבנם את השם איתן רוצים להעניק לו שפע ויציבות.

רפאל המקור לשם רפאל הוא בספר דברי הימים בתנ"ך, שם הוא מופיע כשמו של אחד הלוויים גיבורי החיל. השם מעיד על רוחניות, קדושה ואמונה חזקה באל.

אסתי גינזבורג  (צילום: עופר חן)
השם של הבן של אסתי מסמל בריאות, שמירה והשגחה של האל | צילום: עופר חן

ברי השם ברי מגיע אלינו מהשפה היוונית, בה פירושו אדם שמביא ניצחון, בר נצחונות. הורים הבוחרים בשם ברי לבנם רוצים לאחל לו חוויות של ניצחון והצלחה לאורך החיים שלו וכן לבטא את התחושה שלהם כי בנם הוא מלאך זך וטהור. 

ג'וי - משמעות השם ג'וי מגיעה מהשפות הלועזיות (אנגלית, צרפתית), בה הפירוש שלה הוא שמחה, אושר והנאה. השם מביא איתו הרבה ערכים חיוביים ושמחים.הורים הבוחרים בשם ג'וי לילדיהם רוצים לבטא את תחושות האושר והשמחה שהביא הצאצא לחיים שלהם ולמשפחה המתרחבת.

דוד השם דוד מגיע אלינו מהתנ"ך, בו הוא מופיע כשמו של דוד המלך, אחת מהדמויות החשובות בהיסטוריה ובמסורת של עם ישראל. הורים הבוחרים בשם זה לבנם, רוצים לבטא את החיבור שלהם למסורת ולתרבות היהודית ולאפיין את הרך הנולד בערכים של מנהיגות וענווה.

גיל הורים הבוחרים בשם גיל, רוצים לבטא את תחושת השמחה והאושר שהביאה הלידה הטרייה למשפחה ואת הרצון כי חייו של היילוד ומשפחתו יהיו מלאים ברגעים שמחים ויפים.

ליאון - המקור של השם ליאון הוא בשפה הגרמנית, בה הפירוש שלו הוא אומץ ותעוזה. השם ליאון הוא צירוף של המילים "לי" ו-"און", כלומר - הכוח שלי. הורים הבוחרים בשם ליאון לבנם רוצים לבטא את שאיפתם ותקוותם לגדל ילד בריא, חזק ויציב.

סטפן - השם סטפן מגיע מהשפה הלטינית - הוא למעשה נגזרת של המילה היוונית סטפנוס שמשמעותה כתר, נזר או זר. הורים הבוחרים בשם סטפן לבנם רוצים לבטא את השאיפה שלהם לפתוח לו דלתות לעולם ולהעניק לו כישורים שיסייעו לו בזירה הבינלאומית. זאת לצד ערכים חיוביים כמו הנהגה, הצלחה וחיבור למסורת הנוצרית. 

ריי - לשם ריי יש כמה משמעויות שונות בשפות שונות. בשפה היפנית משמעותו היא קידה, בשפה הספרדית משמעותו היא מלך, ולפי הקבלה מדובר באחד משמותיו של האל וראשי תיבות של "רחמיך יקדמוני יום". הורים הבוחרים בשם ריי לבנם רוצים לבטא את השאיפה שלהם לפתוח לו דלתות לעולם ולהעניק לו כישורים שיסייעו לו בזירה הבינלאומית. זאת לצד ערכים חיוביים כמו אצילות, הצלחה ורוחניות.