אין ילד או ילדה בלי שם חיבה, שם נוסף שרק ההורים שלו נתנו לו, והם משתמשים בו, טוב נו תמיד. ויש ילדים שזכו בשמות חיבה מתוקים במיוחד. אספנו לכם את חמשת השמות הכי הכי חמודים שיש. 

נימי (נמרוד) – כשאנחנו חושבים על השם נימי ישר עולה לנו בראש ילד קטן, שובב, שרץ לו ממקום למקום. חוץ מזה הורים הבוחרים בשם נמרוד לבנם רוצים להעניק לו ביטחון עצמי, עצמאות, דעתנות ואופי חזק והחלטי.

דנדוש (דנה) – טוב אז פה מדובר בילדה הכי שובבה שתמצאו, ילדה שובת לב ומתוקה.  ילדות בשם דנה הן בדרך כלל חברותיים, בעלי אופי נעים וטוב ועל כן הם אהובות על הסובבים אותם.

בר רפאלי בביקיני (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)
צילום: אינסטגרם, barrefaeli

 

גלגול (גיל) – מה כבר יש להגיד על ילד ששם החיבה שלו זה גלגול? חוץ מזה שמדובר על ילד בר מזל במיוחד? הורים הבוחרים בשם גיל, רוצים לבטא את תחושת השמחה והאושר שהביאה הלידה הטרייה למשפחה ואת התקווה הגדולה כי חייו של היילוד ומשפחתו יהיו מלאים ברגעים שמחים ויפים.

ברבור (בר) –אנחנו צריכים להגיד לכם לאיזו ילדה מתאים השם הזה? מדובר על ילדה תמירה, יפה ואצילית, בקיצור "הילדה הכי יפה בגן" – זה עליה. לפי הנומרולגיה מדובר על ילדים ביתיים, מאוזנים ויציבים, המחוברים לאדמה ולקרקע ושואפים לשלמות.

דידוש (עדי) – אם בר היא הילדה הכי יפה בגן דידוש היא הילדה הכי חמודה בגן. אחת כזו שתמיד מחייכת, עוזרת, ושכולם כולם רוצים להיות חברים שלה. ילדה כשמה כן היא – תכשיט. 

לילוש (לילי) - אחד השמות היפים שיש, ואנחנו מדמיינים ילדה שהיא בצעם מן פייה שטסה לה ברחבי הגן ומפזרת אבקת קסמים. השם לילי מגיע אלינו מהשפה האנגלית, ולמעשה הוא השם הלועזי של הפרח - שושן צחור. לעיתים השם לילי הוא גם קיצור של השם ליליאן.

גולי (גילי) - אנחנו אוהבים שמות יוניסקס, וגם שמות חיבה כאלה. השם גילי, שכל כולו שמחה, הוא אחד השמות היפים שיש. הורים הבוחרים בשם גילי לבנם או לבתם רוצים לבטא את תחושת השמחה והאושר שהביאה הלידה הטרייה למשפחה ואת התקווה הגדולה כי חייו של היילוד ומשפחתו יהיו מלאים ברגעים שמחים ויפים.

תותי (טל, תמר) - אישית, אנחנו לא מבינים למה בכלל השם הזה הוא שם חיבה. מבחינתנו שלכל ילד ולכל ילדה יקראו תותי. הורים הבוחרים בשם טל לילדיהם רוצים לבטא את החיבור שלהם לטבע, למים ולערכים של צמיחה והתחדשות. הבחירה בשם היא גם הצהרה על אמונה באל ועל היותו הבעלים על השפע בעולם.