לא סתם הריון נמשך תשעה חודשים. בינינו, את כל הבדיקות אפשר לתקתק בחודש, מה שמשאיר לנו 8 חודשים להרהר על בחירת השם. זו כנראה אחת ההחלטות הכי חשובות ומשמעותיות שלנו כהורים. שכן לקיחת אחריות כה גדולה היא הצעד הראשון שגורם לנו להבין הורות מהי. אגב, שלא תטעו – לא משנה אם תבחרו לרך הנולד שם בינלאומי, או שם יוניסקס, או שם מודרני – הוא ישנא אתכם. כלומר, את הבחירות שלכם ואת כל מה שעוללתם לו מגיל אפס. אז בהצלחה עם זה.

אחרי שהצענו לכם שמות יפים לבנות באות א' ושמות משגעים לבנים ולבנות, הפעם אנחנו באווירה רומנטית בניחוח בושם ויש לנו 7 הצעות מושלמות אם בא לכם על שמות של פרחים.

ניצן
למה? קודם כל כי הוא יפה. גם לבנים וגם לבנות. והוא אינו מאוס. והוא ישראלי ושורשי. שנית, כי הוא הבסיס של הכול. של הפרח, הענף הגבעול והעלה.
ניתוח נומרולגי: 2. ואתם יודעים מה זה אומר? שהילד שלכם יגדל להיות רך, רגיל ומכיל שמאוד עוזר במישור המשפחתי (שלא תגידו שלא דואגים לכם כאן). מיותר לציין שיהיו לו יחסי אנוש מצוינים עם הסביבה והוא יהיה בעל אינטואיציה גבוהה. בקיצור, הכי WIN WIN.

דקל
למה? כי הוא מיוחד. מאוד. יוניסקס ומרשים. דקל הוא כינוי לעץ גבוה נפוץ בישראל וממנו בונים את הסכך בחג סוכות. כשכמו כן הוא, ילדיכם ישאף להישגים גבוהים ולשגשוג. זה לא אומר שזה הזמן לבזבז את כל הפנסיה שלכם כבר היום, אבל עם שם כזה מבטיח הילד שלכם יהיה שם עם הון. (אבל אל תתפסו אותנו במילה).
ניתוח נומרולוגי: 8. כלומר: ילדכם יהיה חם מזג ונמרץ, אוהב שלום וצדק שמגשים את האידיאלים שלו, לא רק לטובתו, אלא לטובת הכלל. שאפו.

נורית
למה? כי ככה קוראים לחברה הכי טובה שלנו ובא לנו שהעולם כולו יזכה בעוד נוריות. שנית, כי זה שם קצת של פעם שמאוד בא לנו להחזיר לתודעה. וגם כי זה צמח עם פרחים בצבע לבן, צהוב ואדום – ואין יפה ממנו.
ניתוח נומרולוגי: 9. כלומר: נורית שלכם תהיה מחוננת בכלת כריזמה, רוחב לב ויכולת ורבלית גבוהה. וזה מה שאתם רוצים.

ורד
למה? שם נוסף שנרצה להשיב אותו הוא ורד, שהיה נפוץ מאוד באייטיז. פרח נוי קוצני בעל ריח טוב. ובמציאות של היום, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.
ניתוח נומרולוגי: 3. כלומר: הרגש הוא זה שיוביל את ורד בחייה ויפתח לה דלתות. היא תהיה ילדה חברותית בעלת אופי נעים, עם נטייה לברוח מעימותים. הכי לא קוצנית כמו ששיערתם.

צוף

למה? כי זה השם שהכי כיף להגיד אותו, ויש לו שלל כינויים. גם הוא יוניסקס ייחודי ויש לו משמעות סכרינית במיוחד: הנוזל המתוק המופרש מהפרחים. הורים שבוחרים בשם צוף רוצים לבטא כמה מתיקות ושמחה הם הביאו לחיים שלהם וכן להקנות להם חיבור עמוק לטבע, לצד ערכים של לבלוב, צמיחה ושגשוג. אתם משהו אתם.
ניתוח נומרולוגי: 5. כלומר: ילד דינמי, אימפולסיבי, חובב שינויים, חופש ומרחב.

לילי
למה? כי אין שם שמתגלגל על הלשון כל כך יפה. נקודה. וכי הוא בינלאומי וכי הוא השם הלועזי של הפרח שושן צחור. אבל קחו בחשבון: מחצית מהחיים יקראו לה ליליאן. זה לא רע, זה מה שיש.
ניתוח נומרולוגי: 8. כלומר: לילי שלכם תאמין בשוויון, אוהבת שלום וצדק ותצליח להתחבר לצדדים שונים בחיים. איזון זה הכול עבור ליליאן. כלומר לילי.

לוטם
למה? כי הוא פשוט אחר, שונה ומיוחד ואין סיכוי שיהיו שניים כאלה בגן. לוטם הוא שיח רב עונתי נמוך בעל פרחים גדולים. הפרח של הלוטן פורח למשך יום אחד בלבד, נדיר בהחלט ומדהים.
ניתוח נומרולוגי: 4. כלומר: לוטם שלכם יהיה אדם ביתי, מאוזן ויציב שמחובר לקרקע ושואף לשלמות.