לביא: אין שם מתאים יותר מהשם הזה לפתוח איתו את הרשימה. שם שמשרד עוצמה. הורים הבוחרים בשם זה רוצים לבטא את שאיפתם לכך שבנם יהיה אדם בעל כושר מנהיגות ומשפחתיות.

עומר: חודש מאי הוא החודש הכי הכי מתאים לשם הזה. המקור לשם עומר הוא מהתנ"ך, שם הוא מופיע ככינוי לקבוצת שיבולים שנקצרה ונכרכה יחדיו (אלומה). כמו כן, התקופה בין חג הפסח לחג השבועות נקראת ספירת העומר. עומר הוא גם שמו של יישוב ומועצה מקומית בדרום הארץ.

קאי: שם של ילד שבטוח נשמע עליו בכל העולם. לשם קאי יש משמעויות שונות בשפות שונות. בסינית - פירושו ניצחון, בבורמזית - פירושו חזק, ביפנית - פירושו ים או אוקיינוס, בגרמנית - פירושו מגן או שומר, בסקוטית - פירושו אש, בפרסית - פירושו עולם, באמהרית - פירושו אדום ובסווהילית פירושו אהוב. 

אמרי: עוד שם מיוחד ובעל משמעות. הורים הבוחרים בשם אימרי לבנם רוצים לחנך אותו לדעתנות, כריזמה, מנהיגות, יוזמה וכן לבטא את החיבור שלהם לעולם התנ"ך והמקורות היהודיים.

יובל: כמה שהשם הזה פשוט ככה הוא יפה. השם יובל מעיד על יצירתיות וזיקה לאמנות וכן על חיבור לטבע, שלווה, שמחה, רוגע, נועם וזרימה טובה. הורים הבוחרים בשם זה רוצים להעניק ולהקנות לצאצא שלהם את הערכים האלה.

אופיר: שם ארצישראלי יפה שמשדר משהו נעים וקליל. השם אופיר מסמל אוצר, שפע, עושר והצלחה ומבטא את העושר שחשים ההורים לאחד הולדת הילד החדש.  

יובל נח הררי, עובדה (צילום: מתוך "עובדה")
יובל נח הררי. פשוט ויפה | צילום: מתוך "עובדה"

רומי: שם שכולו יופי. הורים הבוחרים בשם רומי לבתם רוצים לבטא את תחושת העליונות, התרוממות הרוח והשמחה שהיא הביאה למשפחה בעקבות לידתה. כמו כן בשם רומי נמצאת האות י', שנחשבת אות קדושה, והיא מוסיפה לו נופך רוחני.

ליה: כשאנחנו חושבים על השם ליה אנחנו חושבים על ילדה שמחה, חיננית וממש שובבה. השם ליה מגיע מהשפה העברית והוא הלחם של המילים "לי" ו-"יה", כלומר האלוהים שלי או האלוהים בשבילי. השם ליה הוא גם כינוי לשם התנ"כי לאה, שמה של אחת מארבע האמהות של עם ישראל, אשתו של יעקב אבינו, אחותה של רחל אמנו ובתו של לבן הארמי.

גאיה: השם גאיה מתאים לילדה הכי רגועה שתכירו, לפחות לדעתנו. אחת כזו שהכי כיף איתה בים, וכולה שלווה ושמחה. הורים הבוחרים בשם גאיה לבתם רוצים להעניק לה ערכים של יופי, עוצמה ואצילות ולבטא את החיבור העמוק שלהם לטבע.

מיקה: מיקה, לעומת זאת, תהיה הילדה הכי שובבה שתכירו. כל כולה קופצנות ושמחה. הפירוש המילולי של השם מיקה נגזר משמה הלטיני של קבוצת מינרלים צורניים (Micare) שנקראים בעברית גם בשם "נציץ". כמו כן השם משמש כשם חיבה וקיצור לשם מיכל או מיכאלה.

ליבי: שם שכולו אהבה. הורים הבוחרים בשם ליבי לבתם רוצים לבטא את רגשי האהבה העזים שהם חשים כלפיה ואת העובדה שהיא הפכה להיות מרכז חייהם והחלק העיקרי והחשוב בהם.