אם גם אתן מדמיינות לפעמים שאתן נמצאות בטירה מכושפת, רצות עם דרקונים, מצילות נסיכים ומתנשקות עם צפרדעים – זה הזמן להגשים את הפנטזיה. ואם נסיכה חדשה עומדת להיכנס למשפחה המלכותית שלכם ואתם רוצים לתת לה שם שייתן לה את החיים מהאגדות שאתם תמיד חלמתם עליהם, הנה חמש שמות של בנות מלכותיות במיוחד.  

יסמין - יסמין היא הנסיכה של הסרט אלאדין, והדמות הנשית העיקרית בו. הנסיכה יסמין מתוארת כחזקה, אמיצה ובטוחה בעצמה, ואחת שרק לעיתים נדירות נותנת לאחרים להגיד לה מה לעשות ומה לא לעשות. ליסמין יש טיגריס מחמד בשם ראג'ה. שיערה הוא שחור, עיניה חומות והיא מזוהה עם תלבושת בצבעי תכלת וזהב. הורים הבוחרים בשם יסמין לבתם רוצים לבטא את החיבור שלהם לטבע ולצומח ולהקנות לה ערכים של יופי, פריחה, לבלוב ונשיאת חן בעיני הסובבים לה.

הנסיכה יסמין (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
יש לה אפילו טיגריס מחמד | צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

דיאנה – אין צורך להסביר מי היא הנסיכה דיאנה. הנסיכה מוולס הייתה אחת הנסיכות האהובות ביותר בממלכה המאוחדת ובעולם, והיא נקראה בכינויי-החיבה "ליידי די" או "הנסיכה די". הורים הבוחרים בשם דיאנה לבתם רוצים לבטא את היותה נשגבת בעיניהם ואת העובדה כי הם רואים בה דבר זוהר ומושלם.

אריאל – אם אתם חולמים על מגורים ליד הים, השם אריאל הוא בשבילכם. אריאל היא בת ים שהופיעה לראשונה בסרט "בת הים הקטנה", ולאחר מכן בסדרת טלוויזיה מצוירת ובשני סרטי המשך, והיא מבוססת על ספרו של הנס כריסטיאן אנדרסן. השם אריאל מבטא אלמנט של שמחה על ההתחלה החדשה והחיים החדשים שבדרך.

בל – בל היא הנסיכה האמיצה שיצאה להציל את אביה מחיה שכלאה אותה בטירה, ואז הכירה את עדינותה של החיה, והסירה ממנה את הכישוף. השם מסמל את הרצון של ההורים כי בתם תהיה יפה, אלגנטית, מרשימה וחכמה.  

אנה - הנסיכה אנה מארנדל המופיעה בסרט האנימציה "לשבור את הקרח", והיא אחותה הקטנה של אלזה, גיבורת הסרט, ואחת הדמויות הכי האהובות שנוצרו. הורים הבוחרים בשם אנה לבתם רוצים מצד אחד לבטא את שאיפתם להיטמע בתרבות הגלובלית ולפתוח לה דלתות בעולם הגדול ומצד שני לבטא את החיבור שלהם למקורות היהדות.