האנשים שהשאירו חותם בעולם הזה הם אלו שעשו דברים יוצאי דופן, שהיו חריגים בנוף ומרתקים בדרכם המיוחדת. אילו רק יכולנו להיכנס למנהרת זמן ולראות מה יהיה על הילדים שלנו בעוד 20 שנה מהיום, זה יכול היה להיות קסם של דבר. בהיעדר מכונה כזאת, השליטה היחידה באמת שיש לנו היא לבחור להם שם כזה. שם עם נוכחות, עם משמעות, עם ייחודיות שיהיה רק שלהם. הנה כמה מהשמות היפים והנדירים במיוחד לבנות.

ארייה

ארייה באיטלקית (ARIA) זה "אוויר, נשימה, שאיפה" וזה כה פשוט ומדהים וכה יפה. הניתוח הנומרולוגי לשם זה הוא לא פחות מקסים. מדובר באנשים בעלי כושר מנהיגות ועצמאות שמסתדרים בזכות עצמם. אנשים יצירתיים ונחושים, בעלי יכולות ניהול וארגון גבוהות.

בארי

מיוחד? בהחלט כן. שונה? ברור. מדהים? ובכן, בעינינו הוא היציאה הכי טובה שלנו. הפירוש המילולי של השם הוא "הבאר שלי", ולפי הפירוש הקבלי ההורים מצפים מהילד שלהם להוות עבורם מקור של מים, המסמלים חיים, תורה ושמחה. בגדול, אנחנו לגמרי מאוהבים בקונספט של השם הזה. דווקא לבת.

משחקי הכס (צילום: HBO; Helen Sloane)
ארייה סטארק. הראשונה לשמה | צילום: HBO; Helen Sloane

גוני

ראשית, נודה בפטיש קטן שיש לנו. כל שם שמסתיים בצליל "ני" הוא שם של ילדים חמודים במיוחד. ותודו שגוני זה חתיכת שם נדיר ומיוחד, ועוד יותר עבור בנות. כבר יצא לנו לפגוש בן בשם גוני, אבל טרם פגשנו בגרסה הנשית. המשמעות: הגוון שלי. והורם שבוחרים בשם הזה, לפי הפירוש הקבלי, מבקשים לבטא את הצבע והייחודיות שהכניס הילד לחייהם. השם, לא מפתיע, מעיד על מיוחדות, שוני ואינדבדואליות.

דורון

אין היום הרבה דורון, וגם אם כן, לרוב מדובר בשם שמשוייך לבן. אבל דורון לבת זה פשוט מתנה יפה. וזהו גם מקור השם. ולקרוא לילד שלכם מתנה אבל בצורה כל כך יפה – זה ללא ספק שיחוק. בפירוש הקבלי, השם מאפיין אנשים עם נתינה, אכפתיות, לב רחב ואדיבות.

ויטה

אולי כי אנחנו מכירים ויטה אחת מקרוב והיא מיוחדת בצורה בלתי רגילה, ואולי כי זה פשוט מקסים. משמעות השם, אגב, לקוחה מהשפה הלטינית והיא מסמלת "חיים" ותודו שזו כבר התחלה טובה. אם תרצו, זהו גם כינוי חיבה מקוצר לשם ויקטוריה. הפירוש הקבלי הוא ניצחון, שמחה וחיות. לא יודעים מה אתכם, אבל אלו לגמרי הערכים שנשמח לגדל את בתנו עליהם.

כרמי

כרמי היה בנו של ראובן ונכדו של יעקב אבינו, ואין לנו שום בעיה שזה יהיה גם שמה של בתנו העתידת. הפירוש הקבלי מדבר על החיבור והרצון לאל ויש בו מן הממד האלוהי והקדוש. אבל חכו שתבינו מה הניתוח הנומרולוגי אומר: כרמי הוא שם של אדם מחונן, בעל כריזמה, רוחה לב ויכולת ורבלית גבוהה. וזה פשוט שם מיוחד ומקסים ומתוק ושונה. אין בעד מה.

שגב

בלי שום קשר לרשת המסעדות הטעימה בהחלט, משמעות השם שגב היא "מפואר, מרומם, נשגב, מלא הוד והדר". תוסיפו לזה שם באמת יפה וקיבלתם את הילדה שתמיד רציתם. לפי הפירוש הקבלי, שגב שלכם תהיה אצילית, שאפתנית, הישגית ומצליחנית. היא תעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלה וגם תצליח. כי היא שגב, אלא מה?