@rubyyvillarreal #stitch with @nikkiruble love having nicknames as they are younger and it doesnt mean they will perfer it over their name as they get older. Just gives them options ‍♀️ #nicknames #babynames #babytok #adultnames #pregnancytiktok #toddlersoftiktok #momtok #momlife #babynames #babyname ♬ original sound - RUBY | MOM THINGS

השמות שאנו בוחרים לתת לילדינו יכולים להשפיע באופן משמעותי על חייהם. מחקרים מרובים מכל העולם מצאו ששמו של אדם יכול להשפיע תעסוקתית, חברתית ואפילו כלכלית. למרבה הצער, בני אדם הם יצורים שיפוטיים ולעיתים שם יוצא דופן יכול להוביל אנשים למסקנות לא מחמיאות: "אנחנו מתאמצים לנסות להבין אם אנחנו רוצים לבטוח במישהו או לא, אם אנחנו רוצים לברוח ממישהו", אמר חוקר אוניברסיטת נורת'ווסטרן דיוויד פיגליו. עם זאת, מספר הולך וגדל של הורים נותנים לילדיהם שמות לא מסורתיים כדי לעזור להם להתבלט. "הורים מנסים להיות מקוריים, כמעט ממתגים את ילדיהם בעידן שבו שמות נצפים באותה רמה כמו ציוצים בטוויטר או לינקים", משתפת הסופרת סברינה רוג'רס-אנדרסון.

רובי, אמא טיקטוקרית, נקטה עמדה קשה כלפי הורים שנותנים לילדיהם שמות שנשמעים ילדותיים בפוסט שזכה ליותר מ-11 מיליון צפיות. רובי אומרת שהיא כינתה את ילדיה כ"מבוגרים, לא תינוקות" בתקווה שהם לעולם לא "יצמחו" מהשמות שלהם.

"כשניסיתי לחפש שם לבת שלי, לא רציתי שהיא תגדל מהשם שלה", אמרה בסרטון ויראלי, "רציתי שהשם יתאים לה כתינוקת, כפעוטה, כילדה, וכך עד לבגרות. אני באמת מרוצה מהשם שבחרתי וזה פשוט מתאים לה כל כך". בטקסט שצרפה לסרטון היא כתבה: "אוהבת שיש להם כינויים כשהם צעירים יותר וזה לא אומר שהם יעדיפו את זה על שמם כשהם מתבגרים. פשוט נותנת להם אפשרויות".

אנשים בתגובות הגיבו עם שמות מודרניים שהם חושבים שיישמעו מוזר כשהילדים יגדלו: "שמי קואזי ואני כאן לראיון עבודה", התבדח עוקב. "שלום אדוני, אני בלואי מייסון גאריסון! נקראתי לראיון עבודה ביום שלישי שעבר", הוסיפה גולשת נוספת. "אני לא יכול לדמיין שאני מכיר חבר'ה בני 30 בשם אמה או פוזי", כתב גולש נוסף.

עם זאת, הרבה אנשים הגיבו ששמות שנשמעים לנו חריגים, יישמעו בסדר בעתיד כאשר השמות האלה יהיו פופולריים בקרב הדור החדש. "ילדים גדלים כאשר לדור שלהם יש שמות משלהם במגמה. הם יהיו שמות מבוגרים נורמליים כשיגדלו", כתב אחד העוקבים. "שמות גדלים עם הדור", הוסיפה מגיבה נוספץ, "גם השם דניס נשמע פעם כמו שם לתינוק. שמות גדלים עם הילדים שקרויים בהם". 

@rubyyvillarreal Replying to @19eighty_5 my kids name and the process #babynames #nicknames #babytok #adultnames #momsoftiktok #momlife #momtok #pregnancytiktok #toddlersoftiktok #babyname #babyfever ♬ original sound - RUBY | MOM THINGS

בסרטון המשך, רובי שיתפה את השמות שנתנה לילדיה. לילדה שלה קוראים קרלה אזמרלדה ולילד שלה קוראים דלוקה. "פשוט מאוד אהבתי את הפשטות, כמה נועז וחזק כשהשם כשלעצמו הוא משמעותי ונשמע חזק כי מתחיל באות K ולא C". עוד היא סיפרה כי קראה לבנה דלוקה, על שם רופא מהסדרה "האנטומיה של גריי". היא אמרה שהיא בחרה את השם כי לא היה למה לחבר אותו, וזה נשמע "נחמד".