ילד מצייר על הגוף (צילום: realsimple.com)
יש להם צורך בביטוי אישי, שנינות, צורך בחופש, מרחב, וגיוון בעשייה | צילום: realsimple.com
כולנו כבר מודעים לעוצמות שיש בשמו של אדם. לפי הנומרולוגיה, הוא יכול להעצים תכונות קיימות או להוסיף לארגז הכלים שלנו תכונות וכישורים נוספים. הפעם נלמד על אנשים ששמם בגימטריה מסתכם בספרה שלוש, מספרם של האומנים והיוצרים.

אך ראשית כל, איך "נתרגם" את השם שלנו למספר? יש להפוך את השם למספרים על פי כללי הגימטריה ולחבר שנגיע לספרה בודדת. הדוגמא הבאה תעזור לכם להבין כיצד לעשות זאת:

נופר= נ(5)+ ו (6)+ פ( 8)+ ר(2)= 21= 2+1= 3

דוגמאות נוספות לשמות ששמם מסתכם בשלוש: גילה, ורד, אושר, דור, נוי.

>> פירוש שמות לתינוקות

יצירתיים ועקשנים

אדם ששמו בגימטריה שווה לשלוש מקבל קסם אישי ויכולת לשמח ולבדר אנשים. יש לו צורך בביטוי אישי, שנינות, צורך בחופש, מרחב, וגיוון בעשייה (לעיתים כמה עיסוקים בעת ובעונה אחת). למספרי שלוש חשובה ההכרה במעשיהם, ולכן לא פעם נפגוש אותם בתור השחקנים והסטנדאפיסטים שבחבורה. הם בעלי יכולת לשמח אנשים ולזכות במשחקי מזל. הספרה שלוש מעניקה לאדם כישרונות במגוון תחומים כגון תקשורת, משחק, הדרכה, אומנות, כתיבה, זיקה למוזיקה, צילום, בישול וכל התפקידים המצריכים יצירתיות מקוריות וביטוי אישי. בצד השלילי הם נוטים להיות אימפולסיביים, עקשנים, שתלטנים וילדותיים.

זוגיות ומערכות יחסים

בזוגיות מספרי שלוש ישאפו להיות רומנטיים מאוד לצד האימפולסיביות בתגובות שלהם. הם יחפשו קשרים בהם הם יכולים להביע את עצמם ושיקשיבו להם. חשוב להם לשמח את הצד השני ומעניקים לו מזל.

 קריירה

למספרי שלוש חשוב יותר מכל המרחב והביטוי האישי, והם יחפשו מקומות בהם הם יכולים לבטא את היצירתיות והמקוריות שלהם. ברוב הפעמים הם יימנעו ממסגרות שיגבילו את כישוריהם. מספר שלוש הוא בין המספרים שנוטים להפתיע אותנו לכאורה בקשת רחבה של עיסוקים וזאת בשל ריבוי הכישרונות, הצורך בגיוון ולעיתים הקושי להתמקד. נוכל למצוא אותם כעורכי דין המייצגים בבתי משפט, שחקנים, אומנים, ומקצועות ההדרכה השונים.

ילדים

דור דמרי (צילום: אביב חופי)
שואפים להיות בני זוג רומנטיים | צילום: אביב חופי
מצפים לתשומת לב רבה, נכון לשלב אותם בחוגים יצירתיים (אומנות, משחק, נגינה, פיסול וכדומה), ובמקומות בהם יביעו את עצמם. מספרי שלוש שאינם זוכים לכך נוטים לעשות מניפולציות בזכות הקסם האישי שלהם על מנת לזכות בתשומת לב. בעלי ריבוי מספרי שלוש גם בשם וגם בתאריך הלידה יתנהגו כצעירים ברוחם במהלך חייהם.

בריאות

נוטים לרגישות בבלוטת התריס, לעיתים לתנודות משמעויות במשקל, ועליהם להיזהר מסוכר, כולסטרול, ולחץ דם.

כספים

מספרי שלוש נוטים לתנודות כלכליות רבות בחייהם, יש להם את היכולת להגיע למעמד כלכלי גבוה, אך לעיתים בגלל שאפתנות יתר ובזבזנות מגיעים להפסדים (תכונה זו מתעצמת כאשר יש ריבוי מספרי שלוש גם בתאריך הלידה). עם זאת, יכולות ההישרדות שלהם מאפשרות להם להשתקם גם ממצבים מורכבים. יש להקפיד על חסכונות ותכנון כלכלי (הן כשכירים והן כעצמאים) ולהימנע מפזרנות על עצמם ועל סביבתם. השיעור עם כספים הוא ללמוד לא לסמוך רק על המזל.

הכותב, רוני שדה, הוא יועץ בנומרולוגיה, קלפי טארוט וכף יד

>> לעמוד הפייסבוק mako רוח כבר עשיתם לייק?

>> דניאל, אושר ויהב: אלו שמות כדאי להחליף?

>> ואיך חודש הלידה משפיע על התינוק?