כל הורה רוצה ילד פופולרי. טוב, אולי קצת הגזמנו. אבל השאיפה של כולנו היא לגדל ילד אהוב ונוכח, שאנשים רוצים בקרבתו. אבל עד שהוא יגדל, נסתפק בשם פופולרי. אבל יש גם אבל: לצד אהבה גדולה לשם, אנחנו גם לא מתלהבים שיהיו 5 "איתי" בגן או 7 "ליאן" בכיתה. גם בתוך ים השמות הפופולארים, יש לא מעט שהם מיוחדים בצורה בלתי רגילה. הנה 7 הצעות לשמות לתינוקת שלכם

אן
הברה אחת, קצרה וקולעת אבל כה יפה ומדויקת. חוץ מזה שמדובר במלכת אנגליה, סקוטלנד ואירלנד של המאה ה-18. לכו תנצחו את זה. ויש כמובן את החיבור המקראי (חנה, אמו של שמואל הנביא). ברמת ניתוח השם, אן היא בכלת חיבור, אהבה, נאמנות והשקעה לקרובים לה והיא ידועה בחוש העיצוב והיופי המפותח שלה. אין כאן איפה לטעות.

הלל
מלבד הניחוח האלוהי שיוצא מהשם הזה, אנחנו אוהבים אותו בעיקר כי נוטים לתת אותו לבנים. אבל הוא לגמרי עובד לנו אצל בנות. מדובר באחד מגדולי התנאים, ומשמעו דברי שבח והודיה. הלל הוא אדם רך, רגיש ומכיל – מה שכמובן מסייע לו במישורים המשמעותיים בחיים: זוגיות ומשפחה.

זוהר
זוהר הוא תופעת טבע שבאה לידי ביטוי בהופעת אורות מיוחדים. בקיצור, כשהבת שלכם תגיע לעולם – זה בדיוק החוויה שתחוו. מדובר באחד השמות עם הרבה מאוד מחויבות והבטחה לדבר שהוא לא שגרתי. אור בוהק ונוגה. זה בדיוק מה שהמשפחה שלכם צריכה. כל משפחה וזה שם פשוט מרהיב ביופיו.

נגה
לא יודעים מה אתכם, אבל כל ה"נוגות" שאנחנו מכירים – הן הכי נוגות שיש. נוגה הוא אור חזק בוהק וזהו שמו העברי של כוכב הלכת ונוס. בניתוח הנומרולוגי (הספרה 4), נגה היא אדם מאוזן ויציב שמחובר לאדם ושואף לשלמות.

רות
רות הייתה סבתא-רבה של דוד המלך והכלה של נעמי (עוד שם שאנחנו ממש אוהבים). אבל זו לא הסיבה שבחרנו בשם הזה. רות הוא פשוט שם כה יפה שאין צורך להסביר למה. אבל אם אתם זקוקים לשכנוע נוסף, אז לפי הפירוש הקבלי – השם מסמל נאמנות, מסירות נפש, אחריות, יוזמה, מנהיגות ועוצמה נשית. השתכנעתם?

שירה
רוצים שהבית יתמלא באושר? בחרו שם של יצירה מוזיקלית עם מילים ומנגינות והבטיחו לכם חיים של אושר. שירה שלכם תהיה רכה, רגישה ומכילה – לפי הניתוח הנומרולוגי. ותמיד תוכלו לקרוא לה "שירוש". שזה הכי חמוד בעולם.

גלי
לא רק בגלל השיר המוכר, ולא רק בגלל הדרך שהשם הזה מתגלגלת על הלשון, זה פשוט שם של ילדות מתוקות ונפלאות. מה שמסביר היטב את הפירוש הקבלי עוד מבלי שהכרנו אותו: הורים הבוחרים בשם גלי רוצים לבטא את אהבתם לים ולאחל לבתם הטרייה  חיים של תנועה חיובית ואנרגטית, התקדמות והתפתחות תוך שאפתנות מתמדת.