אחרי שחיטטנו בציציות של שמות מכל הסוגים, הגיע הזמן לברר - מה הקטע של "נעמה"? איך היא בחיים? איך היא בזוגיות? הנה מה שהמיסטיקנים שלנו מצאו.

פירוש ומקור השם: נעמה הייתה בתם של למך ואשתו צילה, והיא דמות מקראית בספר בראשית בסדר הדורות שבין אדם לבין נוח. אחיה היה תובל קין. במיתולוגיה היהודית, נעמה היא דמות בפמלייתה של מלכת השדים לילית.
יסודות אסטרולוגיים: האות נ' - אש, האות ע' - אוויר, האות מ' – מים, והאות ה' – אדמה.
גימטריה קבלית: 165 (50 + 70 + 40 + 5).
מספר נומרולוגי: 3.ז
קלף טארוט: קלף הקיסרית, שהוא הקלף השלישי בסדרה הבכירה.
כוכב שולט: כוכב נוגה (וונוס), שהוא גרם הרקיע שמיוחס לקלף הקיסרית, ומייצג יופי, אהבה ואמנות.
גוונים של כוכב: וורוד ותכלת, שהם הצבעים המיוחסים לכוכב נוגה.
קריסטלים המחזקים את תכונות השם: רוזקווארץ, אוונטורין, קונזייט, פרינייט, אמבר וספיר.

נעמה קסרי בטקס נבחרי ערוץ הילדים (צילום: עודד קרני)
חמה, רומנטית, נדיבה ופתוחה | צילום: עודד קרני

נומרולוגיה של השם נעמה: השם נעמה מוביל אל נומרולוגיה של 3, הנחשב למספר סוחף, הרפתקן, פתוח וממוזל. אנשים שהמספר 3 מייצג אותם, ירמזו לכם על אהבתם במקום ובזמן הכי פחות מתאימים. באופן כללי, טאקט ודיפלומטיה אינם הצד החזק שלהם. הם מחבבים בני זוג אמיצים, חופשיים וספונטניים, כאלה שאפשר לחרוש איתם שבילים נסתרים מבלי להרגיש כבולים וחנוקים. הם נחשבים למאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים, אבל לא ממש דלוקים על התחייבויות לטווח רחוק, משום שהם משתעממים במהירות. פגישות עיוורות נולדו עבורם, והכי כיף להם ביחסים עם בני מזלות האוויר (דלי, תאומים ומאזניים) ועם בני ובנות המין השני שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב- 6 או 9. ברומנטיקה - כמו בחיים - הם לא הולכים סחור-סחור, ומביעים את דעותיהם באופן ישיר וגלוי בלי לעשות חשבון לאיש, גם לא לבן הזוג.
אתם רוצים לכבוש את ליבם? הציעו להם טיולים, מסעות ואקשן. הם יהיו שלכם ברגע שתשכנעו אותם שהחיים איתכם הם משהו שמזכיר נסיעה ברכבת הרים.

קודקוד השם נעמה על פי הקבלה: האות הפותחת את השם נעמה היא נ'. צורת האות נ' בכתב העברי הקדום היא כצורת דג. דג בשפה הארמית הוא נון. לדגים מיוחסות תכונות של פריון ורבייה, ואף קושרים למילה "נון" את המונח נין. הגימטריה של האות נון היא 50, הרומזת על "היובל הגדול" בו הבריאה שבה אל מקורותיה. התרחשות זו צפויה לאחר שבע שמיטות (תקופות) בנות שבעים אלף שנים כל אחת.

קלף טארוט: קלף "הקיסרית" הוא הקלף השלישי בסדרה הבכירה של חפיסת הטארוט. הקלף מתאר את פורטונה, אלת המזל, יושבת על כס הקיסרות, סביבה סמלי שפע ופריון, כגון מעיינות מים, פירות, יהלומים, כוכב נוגה, שיבולים וכתר. הקלף משדר מזל יותר משכל, ומייצג מצבים נפלאים ונשגבים, כמו גם שפע, בריאות, הצלחה, אושר ועושר. אין טוב ממנו לניבוי עתיד וורוד בזוגיות.

התיקון הקבלי של האות נ' (נעמה): האות נ', הפותחת את השם נעמה, היא האות בה נבראה המילה "נשמה" שהיא נר אלוהים. מכאן עולה כי התיקון הקבלי של האות נון מתקיים על ידי הארת הנשמה באור אלוהי, מה שמוביל אל צמצום עינוגי הגוף לטובת האדרת והעצמת הרוח.