נמצאים בבידוד? מצאתם את עצמכם שבועיים בחדר סגור ונגמרו לכם כבר כל הסדרות בנטפליקס? או שפשוט הולך להיוולד לכם תינוק או תינוקת חדשה ואתם רוצים לדעת איזה שם כדאי לקרוא לו? אז בדיוק מהסיבות האלו אנחנו פה, ושמחים להביא את המדור הכי אהוב שיש עם השמות הכי הכי מחופשים של חודש פברואר. מוכנים? הנה זה בא.

ארבל – זו לא הפעם הראשונה שהשם הזא נמצא ברשימה שלנו ולא סתם. השם יפה הזה יכול להתאין לבנים ולבנות, והורים הבוחרים בשם ארבל לצאצא שלהם מבטאים את תקוותם ושאיפתם לכך שהוא יכבוש פסגות ויגיע ליעדים גבוהים במהלך חייו. כמו כן, השם מבטא חיבור לטבע, לנוף ולארץ ישראל.

דניאל – עוד שם יונסיקס מקסים, ואנחנו אוהבים אותו גם על ילד וגם על ילדה. אנחנו אישית מדמיינים ילדים שובבים במיוחד, פיקחים ומתוקים מאוד.

גבריאל – זו הפעם הראשונה שהשם הזה מופיע ברשימות שלנו, ואחנו לא מבינים למה חיכיתם. השם הכל כך מיוחד הזה ממשיך את מסורת היוניסקס, ומראה שאתם, כמונו, אוהבים שמות שהם פשוט יפים – ולא משנה לאיזה מגדר הם שייכים.

ריי – טוב אז אם אסור לנסוע לחול למה שלא יהיה יהיו לנו גם כמה שמות עם ניחוח של ארצות אחרות. ביפנית פירוש השם קידה, ובספרדית – מלך – ומי לא רוצה ילד עם משמעות כזו לשם שנבחר לו?

ליה – עוד שם לועזי – אבל הפעם עם מקור מהתנ"ך - השם ליה מגיע מהשפה העברית והוא הלחם של המילים "לי" ו-"יה", כלומר האלוהים שלי או האלוהים בשבילי. השם ליה הוא גם כינוי לשם התנ"כי לאה, שמה של אחת מארבע האמהות של עם ישראל.

לביא – עוד שם חדש ברשימות שלנו וגם המקור שלו הוא מהתנ"ך. הוא מתאר גור אריות, אבל אנחנו מדמיינים את הילד עם השם הזה כאריה שהוא פשוט מלך.

צרויה – זה שם שלא חשבנו שיופיע פה, ואנחנו ממש שמחים שהוא עושה קמאבק, כי הוא פשוט יפה. אז אתם כנראה חזק בענייני שמות מהתנך, כי זהו שמה של אחותו של דוד המלך ואמו של שר צבאו יואב (שהיה גם אחיינו). צרויה נחשבה לאשה חזקה, עצמאית ואמיצה – בדיור כמו שאנחנו רוצים את הבנות שלנו.

קאי –משמות מהתנך אנחנו חוזרים לשמות מארצות אחרות, שכדגע אין לנו אפשרות לנסוע אליהן. שם קאי יש משמעויות שונות בשפות שונות. בסינית - פירושו ניצחון, בבורמזית - פירושו חזק, ביפנית - פירושו ים או אוקיינוס, בגרמנית - פירושו מגן או שומר, בסקוטית - פירושו אש, בפרסית - פירושו עולם, באמהרית - פירושו אדום ובסווהילית פירושו אהוב. 

יובל – אין שם יותר ישראלי מזה – ושוב, כמו שאנחנו אהבים, גם השם הזה הוא יוניסקס. השם יובל מעיד על יצירתיות וזיקה לאמנות וכן על חיבור לטבע, שלווה, שמחה, רוגע, נועם וזרימה טובה. הורים הבוחרים בשם זה רוצים להעניק ולהקנות לצאצא שלהם את הערכים האלה.

אמרי – שם מיוחד לילדים מיוחדים. השם הזה מסמל אנשים אנשים דעתניים, בעלי כריזמה, מנהיגות, יוזמה וכן מבטא את החיבור שלהם לעולם התנ"ך והמקורות היהודיים.