השבוע הודתה איימי שומר כי נאלצה לשנות את שמו של בנה התינוק מג'ין אתל פישר (נשמע כמו "Genital Fissure", פיסורה באיבר המין באנגלית) לג'ין דיוויד פישר. הקומיקאית העלתה פוסט לאינסטגרם שלה שבו "התגוננה" וכתבה: "אוי, כאילו שאתם מעולם לא קראתם לילד שלכם 'פיסורה באיבר המין'!".

View this post on Instagram

Oh, like you never named your kid Genital fissure!!!!!!!

A post shared by @ amyschumer on

בתגובה לפוסט, גולשים רבים החלו לשתף בשמות המפדחים שנתנו או קיבלו מהוריהם, ואת השמות שמהם הצליחו לחמוק ברגע האחרון. "כמעט קראו לי ג'נה טליה! הם שמו לב לזה כמה ימים אחרי כן", כתבה גולשת בשם ג'נה.

"סיפור מצחיק: ההורים קראו לי אנג'ל סטפני, כששם המשפחה שלי מתחיל בס', ואז סבא שלי העיר להם שראשי התיבות של השם יהיו ASS, אז הם החליפו אותו", כתבה גולשת בשם סטפני אנג'ל. אימא אחרת סיפרה שבנה בן ה-15 ממש לא מבסוט מהעובדה שראשי התיבות של שמו הם BJS – שם של רשת סופרמרקטים אמריקאית ידועה. "לפחות את זיהית את זה מוקדם", כתבה לשומר. "את אימא טובה!".

"סבא שלי היה פיטר ינס. כלומר הוא היה סרן פ.ינס", סיפר אחד הגולשים. ומגיבה בשם לורה שיתפה: "לבת שלי קוראים קווין, ורציתי להוסיף לה שם שני – אליזבת', אבל אז הבנתי שהשם שלה יהיה המלכה אליזבת', אז בחרתי שם אחר".

"קראתי לבני בייטס, ועל כרטיס הטיסה שלו כתוב 'מאסטר בייטס'" (מאונן באנגלית), "כך שאני לגמרי מבינה את זה!" כתבה סנדי קרולי. וגולשת אחר שיתפה: "שם המשפחה שלנו הוא סיירן. כשהייתי בהריון עם הבן שלנו, אמרתי לבעלי שאני אוהבת את השם ויילון", (סירנה מייללת באנגלית). "הוא הסתכל עליי ואמר 'אשמח אם תחשבי על זה לרגע ותחזרי אליי'", וגולשת אחרת כתבה: "חברה שלי קראה לתאומים שלה סאם ואלה..." (נשמע כמו "סלמונלה", באנגלית), "נסו לצעוק את השמות האלה יחד בפארק!".

"קראתי לילד שלי טריי אשטון, ורק אז הבנתי שקראתי לו בעצם אשטריי (מאפרה). אמרתי לו שלעולם לא יגלה לאף אחד מה שמו האמצעי", כתבה מליסה.

"לכל מי שחושב שאין סיכוי שאיימי ובעלה לא שמו לב – ברוכים הבאים למשפחה שלי", כתבה ג'ני מרשל בתגובה. "אם משתמשים בשם המקוצר של אחותי, היא אינדיקטור. יש לי שתי בנות דודות, אחיות, שהשמות שלהן הן על שם מקומות. ובן דוד מאוד מאוד חסר מזל, ששמו הריסון בוש" (בקיצור – איבר מין נשי שעיר). "אז מה שאפשר ללמוד מזה שזה באמת יכול לקרות לכולם".

אימא אחרת סיפרה איך כמעט קראה לבנה ג'סטין, על אף ששם המשפחה שלה הוא "סיידר", עד שבעלה הכריח אותה לומר את השם לאט והיא הבינה שהוא נשמע כמו "Just Inside Her" (רק בתוכה) - "אני מאשימה את טפשת ההיריון שלי", כתבה לשומר. "את לא לבד!"