אין תמונה
אתר הילדים של מאקו - מקולנד

לא קל לבדר את הילדים האלה. צריך להביא להם פאן טהור ורצוי כמה שיותר ממנו. כל יום משחק חדש, פעילות מגניבה, סיפור מיוחד, סרטון קורע, פרס שווה ומה לא. לסקרנות ולחוכמה שלהם אין גבולות, בניגוד אל המבוגרים שמסתפקים בכותרות היום ובכמה מיילים. אם אתם עדיין לא מכירים, אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר הילדים שלנו כאן ב-mako, מקולנד, בו תוכלו למצוא מדי יום פעילויות חדשות, סרטונים מצחיקים, משחקים חדשים וכתבות מעניינות. נשמח להמליץ לכם על אתרים נוספים שהילדים שלכם בטוח מכירים, ואם אז, אז הגיע הזמן, ועל עוד שתי אפליקציות שיעסיקו אותם היטב:

טיפו

אין תמונה
האבא והאימא של אתרי הילדים
מה אהבנו בו? האתר הזה כיכב בקטגוריית הילדים בשנה שעברה וסביר להניח שימשיך לככב גם בשנה הבאה. יש בו כל מה שילדים מחפשים לתומם ברשת: כתבות, משחקים, פורומים, צ'אטים, מבצעים נושאי פרסים, וידאו וצחוקים, עמודים לג'סטין למיילי ולכל כוכב שמעניין ילדים. חשוב מכל: לאתר יש רשת חברתית פנימית בין גולשיו שמייצרת תכתובות טוקבקים פעילות. ילדים יותר מכל אוהבים להגיב אחד לשני ולתקשר ביניהם. בנוסף, באתר מרכז את כל העולמות הוירטואליים שכיף להתחבר אליהם.
הצעה לשיפור:
העיצוב של האתר מבולגן, עמוס וצבעוני מדיי. לא ברור איך הילדים לא הולכים שם לאיבוד. מתבקש שיהיה כרוז שיודע ברמקולי המחשב להורים בכל פעם שילד נאבד בין הדפים הרבים.
במשפט אחד: זהו האתר הותיק והגדול ביותר בתחום.

דף הבית הראשון שלי

אין תמונה
צעדי הגלישה הראשונים שלי
מה אהבנו בו? כולם כבר יודעים שהכול התחיל מיוזמה מבורכת של צמד הורים שהרימו אתר לטובת הפעוטות שעושים את צעדיהם הראשונים ברשת. הדף הראשון והקטן הפך לדף מלא בערוצי תוכן משותפים עם מעריב לילדים, דיסני, בריינפופ, ביגו, הופ, אצבעוני ועוד. בנוסף, אתר מציע לגולש הצעיר מלא פעילויות, משחקים פאזלים ודפי צביעה. מומלץ מאוד אזור "הנסיכות" שכולל דרס אפים רבים של הלבשת בובות, איפור, עיצוב חדרים ועוד ומלא משחקי בנות.
במשפט אחד:
מקום שטוב לגלוש בו אם זאת הפעם הראשונה שלך באינטרנט.

אתר ערוץ הילדים

אין תמונה
ערוץ הילדים זה אנחנו ועוד הרבה יותר
מה אהבנו בו? זוכרים את הסיסמא הטובה והישנה "ערוץ הילדים זה אנחנו ויחד נישאר? ערוץ הילדים זה אנחנו ועוד הרבה יותר?", אז זהו, שאי אפשר לשכוח, וגם הילדים של היום חיים אותה. אמנם יש עוד כמה ערוצי ילדים חדשים בסביבה, וגם להם יש אתרים לא רעים, אבל ערוץ הילדים עדיין לא איבד מקסמו, וכך גם לא האתר שלו, שממשיך להיות אתר ילדים מוביל ברשת. את כל הסדרות שמשודרות בערוץ ניתן לראות ב-VOD, יש מגוון עשיר של משחקים, המנחים לוקחים חלק באתר ומנהלים בו בלוגים פעילים ויש פעילויות שמתעדכנות על בסיס יומיומי. האתר מעדכן את הילדים גם בחדשות שמעניינות אותם. הגלישה בו נוחה ומאוד ברורה, על אף עושר התכנים.
במשפט אחד: אתר ערוץ הילדים הוא בהחלט המקום האמיתי.

אלפי

אין תמונה
אחד החמודים
מה אהבנו בו? אם יש לכם ילד בן 3-8 הוא יותר ממוזמן לבקר באתר של אלפי. העיצוב צבעוני, הממשק אינטראקטיבי והדמויות מלוות את הילד בכל צעד ושעל במהלך הגלישה. באתר אינספור משחקים, סרטונים, הפעלות אינטראקטיביות, סיפורים, פאזלים וגם פעילויות חינוכיות. באתר יש חלוקה חמודה ל"פארק אלפי" שמציע פעילויות פאן לשעות הפנאי ול"אי של אלפי" ששם דגש על למידה תוך כדי משחק. את האתר הזה יצרו מומחים בתחום החינוך והוקמה גם וועדה מייעצת כדי לספק הדרכה מתמשכת למנהלי האתר. עוד דבר יפה הוא שהאתר מתוכנן כך שגם ילדים שאינם יודעים לקרוא יוכלו להתמצא באתר ולהשתתף במשחקים, ועל כן ישנו ליוודי צמוד של דיבוב הדמויות.

במשפט אחד: האי הבודד שילד היה רוצה להיתקע בו.

סרטים לילדים

אין תמונה
יוטיוב לילדים
מה אהבנו בו? האתר מציע אינספור סרטים וסרטונים לצפייה חינמית שמיועדים לילדים בכל הגילאים. כולם שם: מיקי מאוס, פו הדוב, סימפסון, נארוטו, באטמן, רובוטריקים, יובל המבולבל, דורה, דרגון בול, הדרדסים ומי לא. גם המבוגרים ישמחו לצפות בסרטונים שיעוררו בהם תחושות נוסטלגיות. כל הסרטים באתר הם מתוך יוטיוב, כך שזהו למעשה יוטיוב לילדים, שכולל את כל הסרטונים המצחיקים, הסרטים המצוירים והסדרות האהובות.
במשפט אחד:
שווה לשים במועדפים אם אתם מבוגרים אך ילדים בנשמתכם.

 אפליקציות מומלצות לילדים:

סיימון

אין תמונה
ממגנט ילדים לאייפון שלכם

אין כמו משחק הסיימון הקלאסי להעסיק את הילד במשך שעות ארוכות. כידוע, במשחק יש לחזור על הרצף הצבעוני שמתנגן מבלי לטעות. ככל שהמשחק מתקדם כך הרצף מתארך וזה נעשה הרבה יותר קשה. האפליקציה כוללת שלוש רמות קושי ואפשרות לרישום הניקוד כשנפסלים. חוץ מזה, אחלה דרך לשפר את הזיכרון של הילדים. האפליקציה מיועדת גם לאייפון וגם לאנדרואיד והיא לגמרי בחינם.

נומי נומי: aSleep Classis

אין תמונה
אם לספור כבשים כבר לא עוזר

הילד לא נרדם? אתם מתים כבר לישון? האפליקציה הבאה תבוא לעזרתכם ותשמיע לילד מוזיקה נעימה שתרדים אותו בתוך זמן קצר. האפליקציה כוללת 47 מנגינות שונות (כדוגמת חוף ים, גינה וגלים), שליטה במהירות המוזיקה ובתזמון שלה. יש אפשרות לנער את האייפון כדי להחליף למנגינה אחרת. האפליקציה האייפונית עולה 0.99$. מומלץ גם לאנשים מבוגרים שמתקשים להירדם.