אם בעבר הסתפקנו בלראות את התוכנית או את הסרט וזהו, הרי שהיום אפשר לדעת מה קורה על הסט לפני, מה קרה אחרי, מה יהיה בעונה הבאה, ואפילו לקרוא ספוילרים של סוף העונה. כמובן שתמיד תוכלו להתענג על אתרי התוכניות הכי חמות בטלוויזיה כאן ב-mako, וגם לצפות בהן ב-VOD שלנו, אבל אם זה לא מספיק לכם ואתם מחפשים מקורות נוספים - קבלו חמישה אתרים שעושים את העבודה כמו שצריך, ומעדכנים אתכם בכל מה שלוהט בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע.

פופטארטס – הבלוג של אפי טריגר

אין תמונה
למה מגיע לו: כמעט כל חובב טלוויזיה טורח להתעדכן (עדיף על בסיס יומי) בבלוג המעולה של אפי טריגר, שמספק את חדשות הטלויזיה והקולנוע החמות, טריילרים שווים וקטעי וידאו כיפיים. סדרות חדשות שעולות, ותיקות שחוזרות או שמבוטלות ושלל פכים אינפורמטיביים – הכל שם. אין עוד אתר כזה בעברית, בלוג שגורם לכל בטטת כורסה וערפד טורנטים לחוש, ולו לכמה דקות ביום, שאנחנו לא בלבנט המיוזע ומאותגר הרכש, אלא בלב ליבה של ההתרחשות הטלוויזיונית המערבית. המינוס היחיד של הבלוג הוא העיצוב המאוד בסיסי.
שורה תחתונה: אז מתי "דקסטר" חוזרת?

fisheye

אין תמונה
למה מגיע להם: בגילגולו הקודם, "עין הדג" הגדיר את עצמו כ"ביקורות קולנוע לאנשים ששונאים ביקורות קולנוע", כלומר כל אלו שמתבאסים על הביקורות המעונבות והפלצניות של העיתונים הגדולים. מאז האתר כבר הספיק לצאת להפסקה ארוכה ולחזור במתכונת קצת אחרת, שעכשיו מגדירה את עצמה כ"ביקורות קולנוע לאנשים". גם אז וגם עכשיו, הוא עדיין מספק ביקורות קולנוע על מרבית הסרטים החדשים שיוצאים, רשימות שוברי קופות וכתבות קולנוע. הייחוד באתר, שהקים דורון פישלר, הוא הקהילה היפה שמרוכזת בו ומלווה אותו כבר שנים ודיוני החפירות המרתקים על סרטים, שמתלווים לביקורות אלגנטיות ושנונות ותפיסת עולם גיקית, מקורית וכיפית.
שורה תחתונה: הצגת הקולנוע ה(כמעט) אחרונה.

וואלה תרבות

אין תמונה
למה מגיע להם: ערוץ התרבות של וואלה שמרכז ניוז תרבותי, ביקורות טלוויזיה, קולנוע, מוזיקה, אמנות וספרות, ומגוון דעות בנושאים שונים. במהלך השנים הקפיד ערוץ התרבות של וואלה לרכז כותבים מוכשרים כמו אבנר שביט, לילך וולך, עינב שיף, פז חסדאי, רחלי רוטנר ועוד, שביקורות התרבות שלהם אולי שנויות במחלוקת, אבל תמיד מנסות להציג זווית תרבותית קצת אחרת, וחשוב מכך – תמיד כתובות בכישרון רב. סביר להניח שתמצאו שם הכי הרבה טוקבקי "סמולנים מניאקים" ותשפוכות מוגזמות על להקות פולק אינדי צ'כיות, אבל הם היחידים שלפחות מנסים לספק אלטרנטיבה לכתיבה התרבותית ברשת הישראלית.
שורה תחתונה:  לידיעת הטוקבקיסטים – עינב שיף זה בן.

סינמסקופ – בלוג הקולנוע של יאיר רוה

אין תמונה
למה מגיע לו: בלוג הקולנוע והתרבות של יאיר רוה, שביקורות הקולנוע שבו מתפרסמות גם בפנאי פלוס. מדובר כבר במוסד קולנועי ותיק, שממשיך להיות רלוונטי וחשוב בזכות ביקורות וחדשות הקולנוע של יאיר רוה, שמתפרסמות גם בפנאי פלוס, ומשלבות כישרון כתיבה וידע קולנועי עצום. הדעתנות של רוה (שווה לקרוא את הפוסט לפי "מלך האריות" הוא הסרט הכי גרוע של דיסני), העדכניות ובעיקר השליטה בחומר, הופכים את הבלוג שלו לאתר חובה לא רק לאנשים שמתלבטים לאיזה סרט ללכת, אלא לכל מי שמעוניין להישאר מעודכן תרבותית.
שורה תחתונה: "מלך האריות" באמת חרא סרט.

האתר של הטלוויזיה החינוכית 

אין תמונה
למה מגיע לו: האתר של החינוכית כולל בתוכו את כל תכניות הטלויזיה (לצפייה ישירה) של החינוכית, כולל תכניות שמשודרות כיום כמו "המושכים בחוטים" או "חדר 101", וכולל קלאסיקות כמו "זהו זה" ו"קישקשתא". האתר הזה הוא ההיפוך המוחלט מהטלויזיה החינוכית – עדכני, נוח, יעיל וכיפי, שמכיל פנינות נדירות וקלאסיות שמצליחות להפתיע כל פעם מחדש. תכניות עבר, תכניות ללימוד אנגלית והכנה לבגרויות וגם סתם פרקים ישנים של "הבית של פיסטוק", את כולם אפשר לראות באיכות מעולה ובלחיצת עכבר. הפתעה גדולה.
שורה תחתונה: מי צריך שידור מחזורי?

והנה גם 2 אפליקציות סלולריות שוות במיוחד:

Miso (באינטרנט: gomiso.com) : האפליקציה הטלויזיונית והקולנועית הכי מגניבה כרגע, רשת חברתית שלמה של תכניות טלויזיה וסרטים. רואים תכנית או סרט, עושים להם צ'ק אין, רואים מי האנשים האחרים שצופים בהם ומה הם חושבים עליהם, מדרגים אותם ומקבלים באדג'ים. אפליקציית מאסט לכל בטטת כורסא עם סמארטפון.

Imdb. מדובר באתר קולנוע מצליח שמאגד בתוכו את כל הסרטים ושחקני הקולנוע. הסיבה לכך שהוא יעיל במיוחד בגרסת האפליקציה, היא שלמי יש כח לקום באמצע סרט למחשב? או לחכות עד שנגיע הביתה? יושבים בקולנוע ומנסים להיזכר מאיפה השחקן המכוער הזה מוכר לכם ואיפה הוא שיחק לאחרונה? בודקים על המקום. ברור שזה ניקולס קייג'.