WWW (צילום: istockphoto)
מחפשים איפה לגלוש? נסו את מאה האתרים הבאים | צילום: istockphoto

שנה חדשה, רשימה חדשה: זוכרים את פרויקט 100 האתרים הטובים בישראל שפרסמנו בשנה שעברה? אז הנה הוא חוזר - ובגדול, עם רשימה טרייה ומעודכנת של האתרים הטובים לדעתנו ב-20 קטגוריות שונות: חדשות, כלכלה, טלוויזיה, היכרויות, הורות, דרושים, דיגיטל, ילדים, קניות, סלבס, נשים ולייף סטייל, בריאות, לימודים, מוזיקה, טיולים, ספורט, אוכל, משחקים, רכב וחתונות.

כמה חידושים השנה: קודם כל, אנחנו מתייחסים לפידבק מכם מאד ברצינות. התגובות וההערות שלכם משנה שעברה הובאו בחשבון, ובעקבותיהן שינינו חלק מהקטגוריות והוספנו חדשות. בנוסף, לעומת השנה שעברה, בה חולקו הבלוגים והאתרים לשתי רשימות נפרדות, השנה הפרדה זו בוטלה, וכולם מתמודדים שווים.

לכן, מאד משמח אותנו שלא מעט בלוגים הצליחו להיכנס לרשימה, ולהוכיח שהם נותנים מענה לא פחות מקצועי ומעניין מאשר האתרים הוותיקים (ובמלים אחרות – בלוגים שולטים!!1). זה נכון במיוחד באתרי נישה, שם פורחים בלוגים איכותיים לרוב, ואם תכירו בלוגים חדשים בזכותנו - עשינו את המעשה הטוב הראשון (אבל לא האחרון) שלנו השנה.

השתדלנו להציג בפניכם כמה שיותר אתרים חדשים או כאלה שלא הופיעו בשנה שעברה, אבל לא קיפחנו אף אתר רק כי הופיע ברשימה של שנה שעברה. לדעתנו הצנועה, להתברג שנה אחר שנה לרשימת המובילים זה הישג בפני עצמו ולמי שמגיע – מגיע. לכן, באתרים הוותיקים שנכנסו לרשימה התמקדנו יותר בחידושים ובשינויים שחלו בו במהלך השנה החולפת.

כמו תמיד, אנחנו מחכים לפידבק שלכם. יש אתר שפספסנו? כתבו לנו בתגובות. גיליתם בזכותנו אתר חדש? פרגנו לנו, מה יש. זה בחינם.

לרשימה המלאה של 100 האתרים הטובים 2010

תזכורת: האתרים הכי טובים 2009