אם אתם עוקבים אחרי מישהו מפורסם באינסטגרם, אולי יצא לכם לשלוח לו הודעה או להגיב בסטורי שלו. לפעמים תקבלו תשובה קצרה, הרבה פעמים לא תקבלו בכלל. הבסיס שעומד מאחורי LetsTok הוא לאפשר לכם מפגש וידיאו - בתשלום - עם כוכבי הרשת והאמנים האהובים עליכם. 

LetsTok היא פלטפורמת וידאו המאפשרת למשפיענים ולמובילי דעת קהל להתחבר עם העוקבים שלהם במתכונת מרקטפלייס, לשם מתן טיפים אישיים, ייעוץ והכוונה. הפלטפורמה החלה לפעול בישראל בספטמבר 2021, ותושק לקראת סיום השנה בארה״ב ובהונג קונג. מייסדי החברה הם היזמים הסדרתיים אודי ידין ואמיר גבע.

אודי ידין ואמיר גבע (צילום: LetsTok)
אודי ידין ואמיר גבע | צילום: LetsTok

עד כה הושקעו בחברה בגיוס פרה-סיד למעלה ממיליון וחצי דולר, רובם ממשקיעים פרטיים. לטסטוק מאפשרת ליוצרי תוכן מכל העולמות לייצר אפיקי הכנסה יציבים, כמו גם להעמיק את הקשר עם הנכס החשוב ביותר שלהם - העוקבים. בגרסה הישראלית תוכלו למצוא אנשים מוכרים יותר כמו חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר, השדרן ירון אילן, הקונדיטור וזוכה "בייק אוף", תומר אומנסקי, השחקן שלומי יפרח, המפיק עדי לאון ועוד, וגם שמות שקרוב לוודאי לא יגידו לרובכם יותר מדי, כמו נוי מקסימוב, יוניקורן עדן וסול שוורץ, אבל הם חזקים ברשת.

היוצרים צריכים להיות בעלי תוכן מעניין וייחודי ו/או בעלי לפחות 10,000 עוקבים כדי להתקבל בפלטפורמה. תוכלו לקנות מהם ברכה, פגישה אישית בווידיאו, לעבור איתם סדנה ועוד. חלקם מצהירים באתר כי יתרמו חלק מהרווחים. כל משפיען מתמחר את עצמו, כאשר הפלטפורמה מתחלקת ברווחים.

״חשבנו לעצמנו למה זה צריך להיות כל כך מסובך לקבוע פגישה או אפילו הופעה אישית עם כל אותם אנשים מעניינים שאנחנו פוגשים ברשתות החברתיות, היועצים, האמנים, היוצרים והמשפיענים", אומר מייסד החברה גבע. "חייבת להיות דרך פשוטה, מהירה וישירה יותר. ואם לוקחים את זה לזירה הבינלאומית אז זה מקבל מינוף גבוה יותר. למה שיוצר ישראלי לא יוכל לקבל הזמנות ישירות מעוקבים בארה״ב או שישראלים יוכלו להיפגש עם מומחים מהונג קונג?"

כמה תעלה לכם פגישה של 10 דקות עם המשפיען המועדף עליכם?

נטע דנינו - 100 שקל

נאוה בוקר - 150 שקלים

ליטל סמדג'ה - 150 שקלים (350 שקלים ל-15 דקות)

עמרי בן נתן - 150 שקלים

גל אמיתי - 200 שקלים

ירון אילן - 400 שקלים

אוהד בוזגלו - 500 שקלים

עדי לאון - 1,200 שקל לאודישן לייב של 15 דקות

מיכל מצוב, LetsTok (צילום: צילום מסך)
מיכל מצוב, LetsTok | צילום: צילום מסך

ומי הכי פופולרי? החברה עוד לא החלה בשיווק, כך שיש יוצרים שטרם קיבלו פניות. לטענתם, נכון לעכשיו היוטיוברית והטיקטוקרית מיכל מצוב, שלוקחת 300 שקלים לפגישת וידיאו של 15 דקות, היא המבוקשת ביותר.