אפליקציה חדשה בשם גררנט, שתושק בעוד כמה שבועות, מתיימרת להיות "גט טקסי של שירותי הגרירה". האפליקציה, שפותחה על ידי היזם יובל מור, העומד מאחורי הדלקן האוניברסלי, תאפשר ללקוחות להזמין גרר או ניידת שירות לרכב תקול דרך הסמארטפון, שיבחר עבור המשתמש את הספק הקרוב ביותר במחיר קבוע מראש - ולעקוב אחר הגעתו בזמן אמת. התשלום יתבצע דרך היישומון.

צעצוע משאית גרר (צילום: Tim Kuzdrowski, Flickr)
אילוסטרציה | צילום: Tim Kuzdrowski, Flickr

עד היום, חברות הביטוח מכרו את רובן ככולן של פוליסות המקיף בחבילה הכוללת בתוכה שירותי גרירה, עובדה שאמורה להקשות על גררנט להיכנס לתחום. ואולם באוקטובר האחרון יצא חוזר של המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, שמחייבת את החברות להפריד את התוספות מהפוליסה - והחברה החדשה תנסה להיכנס אל תוך הסדק שנוצר בכוחות השוק.

הלקוח יוכל לרכוש ישירות באמצעות האפליקציה מנוי שנתי לשירותי גרירה, או לחלופין לקבל הצעת מחיר ולרכוש את השירות שאותו הוא מבקש באופן חד-פעמי. בחברה אומרים כי הם בהתקשרות מול מפעילים רבים של שירותי גרירה בפריסה ארצית, וכי יופעל מוקד תמיכה שיהיה פעיל בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע.

בחברה, שיוצאת בימים אלה לסבב גיוס השקעות ראשוני, טוענים כי יוכלו להציע מחירים נמוכים יותר מהנהוג בשוק וזמני המתנה מקוצרים. "אנחנו מריחים את המלחמות מצד חברות הביטוח ומרגישים כבר את הגישושים שלהן", אמר מור, המשמש כמנכ"ל גררנט.

המחיר של השירות הבסיסי הוא כ-250 שקל, לפני הנחה שתינתן בשנה הראשונה להשקה. "העלויות שלנו נמוכות, בגלל שאין לנו צורך בצוות מוקדנים ענק - כי המענה לרוב הבעיות ניתן דרך האפליקציה", הוסיף מור.

לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker:
שביל האוכל או שביל האופנה? אפליקציה ישראלית תציע לכם את מסלול הטיול המושלם עבורכם
עם כל הכבוד להייטק: חברת החשמל, טבע ובנק הפועלים בצמרת מקומות העבודה הטובים בישראל