טים קוק, אילון מאסק (צילום:   Kevin Mazur Getty Images)
צילום: Kevin Mazur Getty Images
אחת הדרכים הכי טובות לדעת האם המוצר שהשקת יוצר באזז הוא לבדוק מי צוחק עליו. אם הבעלים של טוויטר, והאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, מצייץ ממים עליך, כנראה שהצלחת לעורר את תשומת ליבו.

זה מה שקרה עם משקפי המציאות המעורבת של אפל, הויז'ון פרו, שהושקו ביום רביעי שעבר אבל רחוקים מאוד מלהגיע אל החנויות. למרות שרק מספר קטן של אנשים התנסו בהם, כולם מדברים עליהם. אפילו מאסק השווה אותם לסמים.

מנכ"ל טסלה פרסם מם בטוויטר שצחק על המחיר הגבוה של המשקפיים, התמונה השוותה את הויז'ון פרו החדשים של אפל לשקית פטריות הזיה עם הטקסט: "מציאות רבודה של אפל ב-3,500 דולר לעומת מציאות רבודה של 20 דולר". מאוחר יותר פרסם מאסק מם נוסף, הכולל משקפיים עם צורה דומה לזו של אפל, שנראה היה שהתייחס למוצר החדש. מתחת לחלק של המשקפיים ניתן לראות בבירור מחשוף עמוק של אישה וארוחה של פנקייקים. בטקסט כתב מאסק: "מציאות רבודה היא מטורפת", ורמז שאנחנו מפספסים דברים בחיים. למרות שהציוצים של מאסק יכולים להתקבל כסקסיטיים ומעודדים של סמים משני תודעה, הוא לא ממש קיבל עליהם ביקורות, ייתכן שהאינטרנט התרגל כבר לטרול הגדול של הרשת.

מאסק היה מעורב בוויכוח עם חברות הביג טק בסוף השנה שעברה. בנובמבר מנכ"ל טסלה אמר שאפל הפסיקה לפרסם בטוויטר, ותייג את טים קוק בציוץ שלו. מאוחר יותר הוא ביקר את עמלת ה-30% בחנות האפליקציות של אפל, וכינה אותה "מס של 30% באינטרנט" וצייץ תמונה שמרמזת שהוא יצא למלחמה עם ענקית הטכנולוגיה.