אנשים בשמונה ערים בקנדה ובארה"ב התעוררו ביום שלישי וראו שלטי חוצות עם ציוצים של מפורסמים שהביעו משאלת לב – לפני שהגשימו באמת את החלומות שלהם.

הרשת החברתית מסרה כי הוצבו כ-40 שלטי חוצות בערים, בהן שיקגו, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק וטורונטו, רבים בעיר הולדתם של הסלבריטאים המצוטטים. סיסמת הקמפיין של טוויטר היא - if you can dream it, Tweet it – אם אתה יכול לחלום את זה, תצייץ את זה.

בין הציוצים הנבחרים: שחקן הפוטבול לשעבר מת'יו צ'רי שכתב במאי 2016: "יש לי רעיון לסרט קצר שראוי לאוסקר". שלוש וחצי שנים וקמפיין קיקסטארטר היסטורי אחד אחר כך - זכה הסרט בפסלון הנחשק; דמי לובאטו, שהביע.ה כבר ב-2014 רצון לשיר את ההמנון האמריקאי בסופרבול (חלום שהתגשם ב-2020), ושחקנית הכדורסל דיאמונד דשילדס שכתבה "לא יכולה לחכות עד שאשחק בגמר ה-WNBA" בשנת 2013 – וכמו שאפשר לנחש, זה מה שקרה.

דוגמה נוספת היא הראפרית מייגן די סטליון שצייצה בטוויטר במאי 2014, "אני זקוקה לצוות. מבטיחה שהראפ שלי עומד להמריא", שנים לפני שהפכה למוזיקאית זוכת גראמי, והשחקן סימי ליו, שצייץ ב-2018: "אוקיי מארוול, אנחנו צריכים לדבר או מה? והוסיף את ההאשטאג שאנג-צ'י", שבסופו של דבר אכן לוהק לתפקיד הראשי בסרט של מארוול, שיצא בשנה שעברה.

בנוסף לשלטי החוצות, טוויטר תתרום כמיליון דולר לארגוני צדקה שנבחרו על ידי הסלבריטאים בקמפיין.