מסך מגע (צילום: istockphoto)
כבר לא מסתפקים רק במסך אחד | צילום: istockphoto

לקראת עלייתה לאוויר של "הכוכב הבא", תוכנית הכשרונות החדשה של קשת וטדי הפקות שתחליף לראשונה את מנגנון ההצבעה ב-SMS לטובת אפליקציה חינמית, יוצאת קשת במהלך רחב לעידוד קנייה של סמארטפונים וטאבלטים. במסגרת המהלך, מארגנת החברה יום מכירות מיוחד שיתקיים ב-17 בספטמבר, למכשירים אלו ברשתות שונות, שילווה בקמפיין פרסום בשידורי הטלוויזיה ובאתר האינטרנט שלה.

התוכנית החדשה, שצפויה לעלות לשידור במהלך עונת הסתיו, מציגה לראשונה פורמט המשלב אפליקציית "מסך שני" (Second Screen) כחלק בלתי נפרד מהתוכנית. מדובר באפליקציה חדשה שפותחה ב-mako ומהווה חידוש עולמי בתחום, המאפשר השפעה ישירה של הצופים בבית על הציון של כל מתמודד. כל שיר יחל כאשר המתמודד נמצא מאחורי מסך ענק וסגור, מלווה בפסנתר בלבד ואינו רואה את השופטים או את הקהל. עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויתבקשו להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא. ברגע שהמתמודד יגיע ל-66% הצבעות "עובר" ומעלה בשקלול קולות הצופים והשופטים יחד – המסך ייפתח והוא יעבור לשלב הבא. הקהל נחשב כשופט חמישי ומכריע, לצד ארבעת השופטים שעל הבמה: ריטה, רני רהב, אייל גולן וצביקה הדר.

בישראל ישנם 3.5 מיליון סמארטפונים וחצי מיליון טאבלטים. כ-81% מצופי הטלוויזיה הישראליים משתמשים במכשירים חכמים ניידים בזמן הצפייה. כך עולה מנתונים שפורסמו על-ידי גוגל בשנה שעברה. כדי לוודא שכמה שיותר צופים יוכלו להשתתף ולהשפיע על ההצבעה, מכריזה קשת על שיתוף פעולה עם מגוון גופים לעידוד רכישה של סמארטפונים וטאבלטים, תחת הכותרת "סמארט טיוזדיי". 

הגופים שישתתפו ביום המכירות המיוחד הם: פלאפון, אורנג', הוט מובייל, איידיגיטל, המשביר לצרכן, אבי סופר, הייסנס, טרקלין חשמל, סמסונג מובייל, נוקיה, Best Mobile, באג, יורוקום ZTE, דינמיקה, K.S.P סלולר ו-Buy2. באותו יום, יוכלו הרוכשים ברשתות אלו ליהנות מהנחות ניכרות על מכשירים ניידים. מקבצי פרסומות ייעודיים בשידורי קשת וכאן באתר mako יקדמו את המכירה ויקראו לצופים לנצל אותן ולהצטייד באמצעי הצבעה לתוכנית.