אמש (ו'), התבשרנו כי הקליפ לשיר "גנגנם סטייל", של הזמר הדרום קוריאני סיי (PSY) הצליח להגיע למספר החסר תקדים של מיליארד צפיות ביוטיוב, והוא עשה זאת תוך שישה חודשים בלבד. לרגל "המאורע ההיסטורי" הזה, מעניין יהיה לבדוק את המספרים מאחורי הקליפ הפופולרי ביותר ביוטיוב.

הקליפ שעלה לאתר יוטיוב ב-15 ביולי השנה, וכאמור הפך ללהיט עולמי, נצפה לא פחות ממיליון פעמים ב-75 מדינות ברחבי העולם. כיאה ללהיט אינטרנטי, אלפי פארודיות נעשו לשיר של סיי שלחלק מהן יש מיליוני צפיות. על פי הנתונים של יוטיוב הפארודיות על "הגנגם סטייל" זוכות ל-20 מיליון צפיות מדי יום.

מהפן העסקי ל"גנגנם סטייל" היו תוצאות לא רעות בכלל, כשעל פי הדיווחים הקליפ הביא לעסקאות פרסום וקידום בהיקף של 8.1 מיליון דולר, ההורדות של השיר הגיעו לכ-2.9 מיליון הורדות, כשבחנות האייטונס של אפל השיר נקנה ביותר מ-600 אלף עותקים, רק בחודש האחרון - מה שהפך את סיי לזמר הקוריאני הראשון שכובש את ראשות מצעד הלהיטים של חנות האייטונס.

לכתבה המקורית באתר גלובס