אישה עם טלפון סלולרי (צילום: Thinkstock)
"טעון שיפור" | צילום: Thinkstock

משרד התקשורת פרסם היום (ג'), את דוח תלונות הציבור המסכם של שנת 2012 ובו הוא חושף בין היתר את החברות שקיבלו את מספר התלונות הגבוה ביותר מהלקוחות.

על פי הדוח, חברת פלאפון היא המפעילה הסלולרית שכלפיה הוגשו הכי הרבה תלונות, חברת נטוויז'ן (מבית סלקום) היא ספקית האינטרנט שקיבלה הכי הרבה תלונות. שתי החברות קיבלו כל אחת 10 תלונות על כל 10,000 לקוחות.

הדוח גם מפרט את מספר התלונות שהתגלו כמוצדקות. מתוך 1,229 התלונות שהתקבלו נגד פלאפון, 514 תלונות התגלו כמוצדקות והיא חברת התקשורת שקיבלה הכי הרבה תלונות שהתגלו כמוצדקות. בתחום ספקי האינטרנט, 012 מובילה את מספר התלונות שהתגלו כמוצדקות עם 201 תלונות. בתחום הטלפון הקווי, בזק קיבלה 147 תלונות שהתגלו כמוצדקות, לעומת 68 של הוט.

בואו לפיייסבוק של נקסטר

משרד התקשורת אף מנתח את יחס התלונות שהתקבלו כמוצדקות לעומת יחס השוק של כל אחת מהחברות, ומעניק לחברות ציונים. על פי המדד של המשרד, חברת פלאפון מקבלת את הציון: "טעון שיפור ניכר". אורנג' מקבלת את הציון: "תקין". כאשר משרד התקשורת מציין כי חל שיפור משמעותי ביחס לשנה שעברה. סלקום מקבלת את הציון: "טוב".

בתחום ספקיות האינטרנט, 012 מקבלת ממשרד התקשורת את הציון: "לקוי". נטוויז'ן מקבלת את הציון: "טעון שיפור". בזק בינלאומי מקבלת את הציון: "טוב במיוחד".

>> למכורים בלבד: האם כדאי להתקין את פייסבוק Home? בדקנו

>> האזינו: הצליל הסודי של הסמארטפון שלכם