blu סמארטפונים
טלפונים סלולריים מתקדמים במחירים אטרקטיביים

גל המסארטפונים המוזלים לא נגמר: רק לאחרונה התחילה חברת דואר ישראל לשווק את מותג המכשירים AMOI, ולפני שבוע יורוקום הודיעה על תחילת שיווק של סמארטפונים תחת המותג Uniden וכעת - עוד מותג מוזל נוחת בישראל. יצרנית המכשירים האמריקאית BLU Product (אין קשר למשקה האנרגיה BLU) מודיעה על תחילת הפצה בישראל עם זכיינית בשם Real Time סלולר.

מהזכיינית נמסר כי: "BLU Products הוקמה בשנת 2009 על ידי חברת CT Miami, חברת ההפצה הגדולה בכל יבשת אמריקה בתחום הסלולר, מטרתה של BLU, היא להציע טלפונים סלולריים מתקדמים במחירים אטרקטיביים במיוחד וזאת על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית ביותר, מבלי להיכנס להוצאות גבוהות ומיותרות".

המכשירים מיוצרים בסין, ועד היום מכרה החברה הבינלאומית כ-20 מיליון יחידות. בישראל תפנה החברה לקטגוריית התמורה לכסף, כפי שנמסר ממנה: "בשוק עמוס סמארטפונים מתקדמים במחירים גבוהים במיוחד או מכשירים זולים בעלי ביצועים מוגבלים, BLU היא חברה המציעה מכשירי סלולר בעלי מפרטים וביצועים ברמות הגבוהות ביותר, תחת בקרת איכות אמריקאית בלתי מתפשרת, במחירים שטרם נראו בישראל".

 

אין תמונה
בקרת איכות אמריקאית בלתי מתפשרת

BLU העלתה בישראל אתר אינטרנט ותחל בשיווק של 5 דגמים, החל מדגם ה-Dash Music, עם מסך 4 אינץ' ותג מחיר של 649 שקל, דרך מכשיר ה-Life Play X בגודל 4.7 אינץ' ומחיר של 1,000 שקל ועד מכשיר הדגל של החברה - ה-Life Pure XL בגודל 5.5 אינץ' ותג מחיר של 2,100 שקל.

מנהל מותג BLU בישראל, דניאל שולדנפריי, עיתונאי לשעבר בתחום הסלולר, מסר ש"כמי שסיקר את תחום הסלולר במשך שנים ובדק עשרות מכשירי סמארטפון מכל הסוגים במהלך התקופה הזאת, נדהמתי מאיכות הבנייה ורמת הביצועים של מכשירי BLU. אין ספק שבקרת האיכות האמריקאית ניכרת בכל דגם ודגם של BLU וסוף סוף נוכל להציע מצד אחד אלטרנטיבה ראויה למכשירים הכי מתקדמים בשוק, במחיר הרבה יותר סביר ומצד שני מוצר הרבה יותר איכותי מאלה שהכרנו עד כה, ברמות המחירים האלה".

ל-BLU אתגר לא פשוט בשוק המקומי. גם בסלולר, ישראלים נמשכים אחרי מותגים מוכרים (סמסונג, אפל) ומפחדים להתנסות בלא מוכר. מגזר ה"אחרים" בשוק הישראל, המרכז את הזנב הארוך של יצרניות קטנות של מכשירים, קטן משמעותית מאשר בשווקים אחרים, כמו האמריקאי למשל.

לידיעה ב-Themarker

עוד ב-Themarker

>> האשה שכיכבה על שער "פלייבוי" עלולה להחזיר את המגיפות
>> גוגל בישראל: מהקומה ה-26 במגדל אלקטרה לפיתוח כלכלי ארוך טווח