לקראת חגיגות סוף השנה של ספוטיפיי, בהם האפליקציה השוודית מספרת לנו כמה לא מגוונים היינו בטעם המוזיקלי שלנו השנה, דווקא כלי אחר שמשתמש בנתונים שלה הפך לוויראלי. אם נתקלתם בכרזות פסטיבלים שבהם מופיעים טונה ומיד אחריהם הארקטיק מאנקיז ואולי גם אריק איינשטיין שקם לתחייה, אנחנו מקווים שהבנתם שהפסטיבל הזה לא קיים, לא משנה כמה שוקי וייס ינסה.

לכלי שמייצר את הפסטיבל האולטימטיבי לפי העדפות המוזיקליות שלכם קוראים Instafest והוא די פשוט. צריך להכנס ללינק, לתת לו הרשאה לקבלת נתונים מספוטיפיי, לא משהו שלא נתתם בעבר לאפליקציות אחרות, והכלי יוציא לכם פוסטר עם הפסטיבל המוזיקלי שלכם.

הכלי נוצר על ידי סטודנט מאוניברסיטת דרום קליפורניה בשם אנשאי סבו, בפוסטר הדומה לפרסומות המציגות את האומנים כמו בקואצ'לה או הטומורולנד ישנם 3 ימים בלבד. את הפוסטר אפשר לעצב לפי שלושה סגנונות שונים, לבחור האם הוא ייקח את הנתונים מארבעת השבועות האחרונים, חצי שנה או מאז שהתחברתם לספוטיפיי. עוד אופציה שיש היא להסתיר את שם המשתמש שלכם, למקרה שאתם רוצים לעלות את התמונה לרשתות החברתיות מבלי שיעקבו אחרי הפלייליסטים שלכם, וניתוח באחוזים של הז'אנר החביב עליכם.

הכלי עובד רק על ספוטיפיי הפופולרית ועל last.fm הלא כל כך מוכרת בישראל, אם אתם משתמשים באפל מיוזיק או ביוטיוב מיוזיק לא תוכלו ליהנות ממנו.

הפוסטרים השונים הפכו לוויראליים ברשתות, חלק מהגולשים ציינו שזאת מראה לטעם המוזיקלי הנורא שלהם, אחרים נהנו מהרעיון להחזיר לחיים את הזמרים האהובים עליהם, וישנם כאלה שיצאו להם ימי פסטיבלים שמפגישים את ביונסה ונועה קירל אחת אחרי השנייה. מי יודע אולי עוד יבוא היום שבו המלכה והפנתרה יבצעו דואט.