בימים האחרונים קשה למצוא מונית בגט טקסי והנהגים ממעטים לקבל נסיעות. כתבת הצרכנות אירה אימרגליק תיעדה את עצמה מנסה להזמין מונית והראתה כי היו מוניות באזורה אך הם לא לקחו את הקריאה, עד שהיא בסוף הצליחה בסוף להשיג מונית.

הנהג אמר שלקח אותה במקרה כי היה בסביבה, והתלונן על התשלום של 1,000 שקלים על הטאבלט שהוא משלם לחברה. הנהג הסביר כי אם מזמינים וכותבים בהערות "דמי הגעה", הנהגים יודעים שיקבלו את הכסף מידית ואז כן יגיעו. לדבריה יש בין הנהגים לחברה סכסוך לא מוכרז ולא רשמי שגורם להם לא להענות לקריאות דרך האפליקציה.

מגט טקסי נמסר: העבודות של הרכבת הקלה יצרו מפגע תחבורתי שמשפיע מן הסתם גם על הפן העסקי של נהגי המוניות. נוכח המציאות החדשה הנכפתה עלינו, מיד אחרי החג חברת Gett מתכוונת לבצע התאמת של שירותיה למציאות החדשה הזו, עם שורה של מהלכים משמעותיים שעתידים לפתור את כל הבעיות".