אתה יודע שאתה טוב כשמתחילים להעתיק ממך: האפליקציה שלא עושה יותר מדי העניקה השראה לשתי אפליקציות אנדוראיד חדשות, aiYO ו-Oye. ממש כמו YO, גם האפליקציות הללו מתמחות בשליחת מילה בודדת: aiYO -שמשמעותה הוא "שיט" או "באסה" (Bummer) ו-Oye, שמשמעותה לא צויין בתיאור האפליקציה ופתוח לפרשנות.

YO חיקויים
רוצים גם

מלבד המהות, שתי האפליקציות העתיקו גם את העיצוב של יו: פסים בצבעים בוהקים עם רשימת החברים שאפשר להציק להם. אתר ה-Times of India מספר שהמפתחים של שתי האפליקציות טענו שמדובר בסך הכל בפרויקט סוף שבוע קליל ומהנה - אך מספר ההורדות כבר הולך וגדל.

מה בכל זאת מבדיל בין אי-יו לאוי? כפי הנראה רק הכוונה. מפתחי aiYO מודים שמדובר בסך הכל בגרסת פארודיה ל-YO. בתיאור האפליקציה שלהם נכתב למשל: "אמצעי התקשרת העלוב והמעצבן ביותר בעולם (…) דרך להציק לאנשים באמצע פגישות, שינה ארוחות וכולי (...) רוצים לעצבן מישהו על הבוקר? שלחו להם aiYO".

"Oye" לעומת זאת, רוצים לבדוק לאן נושבת הרוח. ויראז' שאה (Viraj Shah), אחד מששת המפתחים של האפליקציה אמר לטיימס אוף אינדיה שכבר בשעה הראשונה לאחר השקת האפליקציה - 500 משתמשים הורידו אותה, ו"ביום הראשון נשלחו כבר למעלה מ-15 אלף אוי'ז".  

קראו עוד על YO

>> הכירו: האפליקציה שרק שולחת את המילה YO
>> כולם מנסים להסביר למה זה גאוני - ראיון עם היזם
>> עובד חדש בYO: ההאקר שפרץ את האפליקציה

"אנחנו לא יכולים להבין למה משקיעים זורקים כסף על משהו כל כך מגוחך", הוסיף המפתח של aiYO, רוהיט ויראז'אפה (Rohith Veerajappa). "הסטארטאפים שלנו בהודו נאבקים כדי להשיג מימון. אתר Quartz מוסיף שבסין, המילה aiYO  משומשת גם כדי להביע כאב, "אנחנו חשים כאב שאפליקציה כזו מקבלת כל כך הרבה תשומת לב וכסף" הוא הוסיף.

YO חיקויים
הכי מעצבנת