פייסבוק רוצה להפוך לטלוויזיה האישית שלנו, עם כל החסרונות: החל מהשבוע, כל פרסומת וידאו שתוצג בפנינו בפיד האפליקציה של החברה תתנגן אוטומטית מבלי שנלחץ על כפתור ה-Play.
ביום שלישי הכריזה החברה כי עתה היא מציעה ניגון אוטומטי של וידאו גם בפרסומות שלחיצה עליהן מתקינה אפליקציה על הסמארטפון של המשתמש. זהו סוג הפרסומות היחיד שלא הציע למפרסמים יכולת כזו עד היום, לאחר שבמהלך 2014 החלה פייסבוק לנגן אוטומטית פרסומות וידאו מסוגים אחרים. במקביל, היא החלה לנגן אוטומטית גם סרטונים של חברים.
בינתיים, משתמשים ישראלים יכולים להמשיך להשתמש באפליקציית הרשת החברתית כרגיל. ל-NEXTER נודע כי באופן כללי פייסבוק מתכוונת להציע פרסומות וידאו מתנגנות אוטומטית גם בישראל, אך בינתיים היא לא מכרה כאלו לחברות מקומיות, ככל הנראה בשל בעיות תמחור. בכל אופן, ניתן להימנע מניגון אוטומטי של וידאו על ידי כניסה לאפשרות Video Auto-Play בהגדרות האפליקציה ובחירה ב-Off.