הדיון על השאלה אם ניתן כבר להכריז על הרפורמה בפס הרחב כהצלחה עדיין נמשך, ובינתיים הגיעו לידי TheMarker הנתונים המלאים על גיוס הלקוחות במסגרת הרפורמה, שמהם עולה כי עד כה הצטרפו למודל החיבור החדש - ספק ותשתית מאותה חברה - כבר 174 אלף לקוחות. אולם החלוקה בין החברות לא היתה ידועה עד כה.

בחור עם לפטופ (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
רפורמת האינטרנט | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

כעת, עולה מהנתונים כי המנצחת בגיוסים במסגרת הרפורמה היא סלקום־נטוויז'ן עם 64 אלף מצטרפים. נתון זה אינו כולל את 7,400 לקוחות אינטרנט רימון, חברה בת, שגם הם במודל החיבור החדש. כנראה סלקום מובילה בגיוסים בשוק הקווי בזכות מוצר הטלוויזיה שלה וחבילת הטריפל המוזלת שהיא מציעה, מוצר שאין לחברות המתחרות.

פרטנר-סמייל מדורגת שנייה אחרי סלקום בצירוף לקוחות עם 46 אלף לקוחות במודל החיבור החדש. שלישית בזק בינלאומי עם 29 אלף לקוחות במודל החיבור החדש. רביעית 018 אקספון, חברה קטנה אך צומחת שהיתה הראשונה להצטרף לרפורמה, ולה כעת כבר 17 אלף לקוחות אינטרנט במודל החיבור החדש. חברת האינטרנט הקטנה טריפל סי גייסה עד כה במסגרת הרפורמה 7,100 לקוחות, ולבסוף המצטרפת החדשה טלזר 019, שגייסה עד כה 1,100 לקוחות אינטרנט.

קיימים הבדלים קטנים בין הדיווח המספרי של בזק לבין הדיווח של החברות עצמן, בגלל לקוחות שנמצאים באמצע תהליך הניוד למודל החיבור החדש. הרפורמה בשוק הסיטוני, שיצאה לדרך בפברואר השנה, מאפשרת ללקוחות לרכוש אינטרנט, ספק ותשתית מאותה החברה ובתשלום אחד. המחיר במודל החיבור החדש נמוך בכ-30% לעומת רכישת ספק אינטרנט ותשתית איטנרנט בנפרד, ולכן מומלץ ללקוחות לעבור למודל החדש באמצעות פנייה לספקית האינטרנט שלהם.

הכתבה פורסמה במקור ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker

מיזוג ענק: מה יעלה בגורלה של השחקנית החדשה בהיי-טק הישראלי?

WeWork פותחת את המתחם בשרונה, מתרחבת לבאר שבע ונערכת להיכנס לירושלים