וושינגטון, ארה"ב: עסק של שיפוצים ועבודות בית תבע פיצויים בגובה 112 אלף דולר מבני זוג – אחרי שהשאירו בגוגל ביקורות שליליות עם כוכב אחד בלבד.

על פי הדיווח, בני הזוג אוטום קנפר ואדם מרש דיווחו לבעל הבית על דליפה בגג ביתם, והוא בתורו הזמין את שירותי חברת השיפוצים Executive Roof Services (ERS). אלא שהתיקונים לא בוצעו כראוי: בשתי הביקורות שהשאירו אחר כך קנפר ומרש, כל אחד מחשבונו הפרטי, הם טענו שפקידת הקבלה הייתה "חצופה", ושאנשי ERS לא השלימו את המשימות שעבורן הם הוזמנו. בתגובה, החברה הגישה נגדם תביעת דיבה.

לדברי בני הזוג, החברה לא העבירה להם את הלו"ז לתיקון הדליפה. לכן, בהמשך לביקורות בגוגל, הם פנו ל-Better Business Bureau - ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו לייצג צרכנים - והגישו תלונה על העסק. "המזכירה סירבה לספק לי מידע", אמרה אוטום קנפר בראיון לרשת החדשות המקומית KGW. "היא אמרה שבעל הבית יצטרך למסור לי את הפרטים, אז ביקשתי לדבר עם מנהל והיא צחקה עליי. היא אמרה שאני מתעללת בה מילולית ושהיא המנהלת, ואז היא ניתקה".

הריקושטים הגיעו אחרי שהשאירו את הביקורת: הבעלים של ERS יצר עמם קשר, ואיים לתבוע אותם אם לא יסירו את הביקורות לאתר. לפי קנפר, הוא אמר לה שהוא "יודע איפה היא גרה", ושהוא "יוציא מכיסו מאה אלף דולר בשמחה ויתבע אותה". קנפר יצרה קשר עם המשטרה המקומית, שהורתה על החברה לא ליצור עמם קשר – אך החברה פנתה לעורך דין, ששלח להם כתב תביעת דיבה על פני 112 אלף דולר. "הייתי מבועתת. אני לא יכולה לשלם 112 אלף דולר, ואני לא יכולה להגיש בקשה לפשיטת רגל".