המנכ"ל המשותף של נטפליקס, טד סרנדוס, אישר את מה שהיה סוד גלוי במשך זמן מה; פרסומות מגיעות לנטפליקס. לפי ההוליווד רפורטר, סרנדוס אישר דיווחים שהודלפו בתחילת מאי וחשף כי מנוי זול יותר ותומך בפרסומות של נטפליקס בדרך.

התהליך היה מהיר עבור נטפליקס. בתחילת מרץ, סמנכ"ל הכספים של החברה, ספנסר נוימן, נשאל על הסיכוי של תוכנית מנויים תומכת פרסומות, וענה: "אף פעם אל תאמר אף פעם" כשנשאל על הרעיון, לפני שהוסיף במהירות שזה "לא משהו בתוכניות כרגע". ואז, ב-20 באפריל, במהלך שיחת רווחים, השותף של סרנדוס, ריד הייסטינגס, המנכ"ל השני של נטפליקס, חשף כי שירות הסטרימינג היה אז "די פתוח" לרעיון ויכול להניח שזה יקרה במהלך השנה-שנתיים הקרובות.

אולם כעת, מגיעות פרסומות, כאשר סרנדוס מכריז על הבמה בקאן ליונס, פסטיבל תעשייה בן חמישה ימים שמתקיים ממש עכשיו, שהוא רוצה להשיג "פלח לקוחות גדול". הוא גם אישר שהמנוי יהיה נפרד ופרסומות לא יתחילו להופיע בחשבונות נטפליקס של מנויים קיימים. כשנשאל על פרסומות בפלטפורמה, אמר סרנדוס: "השארנו פלח לקוחות גדול בחוץ, כלומר אנשים שאומרים: 'היי, נטפליקס יקר לי מדי ולא אכפת לי מפרסומות. אנחנו מוסיפים שכבת פרסומות, אנחנו לא מוסיפים פרסומות לנטפליקס כפי שאתם מכירים אותה היום. אנו מוסיפים דרגת פרסומות לאנשים שאומרים 'היי, אני רוצה מחיר נמוך יותר ואני אצפה בפרסומות'".

הוא לא סיפק פרטים לגבי מתי הפרסומות יגיעו לנטפליקס, אבל אם הדיווחים הקודמים יהיו מדויקים, זה יהיה לפני סוף 2022. סרנדוס גם היה אופטימי לגבי הסיכויים של החברה, והוסיף כי לנטפליקס יש "שפע של מקום לגדול, רווחיות ותזרים מזומנים חופשי כדי להמשיך להצמיח את העסק הזה".

המהלך מגיע כאשר נטפליקס מחפשת להחזיר מנויים שעזבו לאחר מספר עליות המחירים של המנויים, ולמשוך אנשים שעדיין לא מנויים. החברה גם מחפשת להגדיל את ההכנסות לאחר שהוכרז בסוף אפריל כי איבדה 200,000 מנויים מתחילת 2022, וכתוצאה מכך, השווי שלה יורד ביותר מ-70 מיליארד דולר.

מנוי מוזל הנתמך בפרסומות הוא לא רעיון מהפכני. Hulu, HBO Max, Paramount Plus ו-Peacock כבר עושות את זה ודיסני פלוס יביאו את האופציה גם השנה.