יוטיוב לא רוצה להגיב, אז היא מגיבה בווידאו לא ברור

קייטי פרי באירוע YouTube Live (צילום: Andrew Mager, פליקס)
אירוע בשידור חי ב-YouTube | צילום: Andrew Mager, פליקס

מישהו ביוטיוב כנראה מאוד רוצה להתחכם עם התקשורת. שלשום התפרסמה כתבה ב-Daily Dot, לפיה אתר הווידאו שבבעלות גוגל עומד להשיק מחדש את שירות השידורים החיים שלו תוך שימת דגש על משחקי וידאו. לפי הדיווח, השירות הכושל, שהושק ב-2010 והועלם מהאתר לאחר שלא הצליח לגרום לחברות תוכן לשדר דרכו יותר מכמה אירועים בודדים, ינסה את מזלו בעזרת היכולת להזרים משחקי מחשב.

כאשר פנה כתב האתר לחברה בבקשת תגובה, הוא קיבל חזרה את התמונה המונפשת (GIF) שאתם רואים כאן, של ילדה מנענעת בראשה, ולכן הוא כתב שהחברה לא הגיבה. אך עד מהרה הוא קיבל מהחברה מייל שדרש לשנות את הטענה: "ה-GIF באמת היה בתגובה הרשמית שלנו". עכשיו לכו תנסו להבין מה המשמעות של תגובה שבה נראית ילדה מנענעת בראשה בעיניים פעורות וידיים מושטות לפנים בתנוחת תמיהה.

יצרנית האייפונים תקנה אותם חזרה כדי למכור אותם בזול

הצעת נישואין סינית עם 99 אייפונים
סיני שבזבז קצת יותר משכורות מהרגיל על אייפונים

בסין מאוד אוהבים אייפונים, למרות שמחירם שם הוא מהגבוהים בעולם ביחס להכנסה הממוצעת (בערך 3 חודשי משכורת ממוצעת, לעומת קצת יותר מחצי משכורת בישראל ופחות מזה באירופה). הבעיה היא חוסר נכונותה של אפל לייצר מכשירים זולים. עתה, נראה שנמצא פתרון עקיף לבעיה: לפי דיווח של בלומברג, פוקסקון - יצרנית האייפון - תרכוש מאפל אייפונים משומשים שהוחזרו על ידי משתמשים שהשתדרגו, תחדש אותם ותמכור אותם בזול דרך חנויות בסין. במקביל, יוכלו סינים שמחזיקים ברשותם אייפון ישן למכור אותו לפוקסקון ולקנות חדש במחיר מסובסד.

יש לך חשבונית בג'ימייל. לשלם עכשיו?

גוגל עובדת על שירות שיאפשר למשתמשי ג'ימייל לשלם חשבונות שיגיעו במייל ישירות מתוך ההודעה, כך מדווח אתר Re/Code. החברה מנהלת מו"מ מול חברות שמספקות שירותי הדפסה ודיוור של חשבוניות עבור גופים שונים בארה"ב בניסיון לשכנע אותן להשתמש בשירות שיעשה זאת במייל וכך לחסוך בהוצאות. כמובן שלצורך כך יצטרכו המשתמשים להזדהות ולקשר את חשבון הגוגל עם חשבון הבנק או כרטיס האשראי.

אדוני, אתה צריך להתאים את הבגדים למכשיר

אייפון 6 (צילום: apple.com)
לפי הבגדים שלך אתה לא מספיק מגניב בשבילו. Apple Watch | צילום: apple.com

אפל ממשיכה בהכנות למכירת השעון שלה, שיגיע לחנויות עוד 4 שבועות ויום אחד, וכפי הנראה מתכוונת להתחיל לתת לאנשים טיפים בענייני אופנה. לפי אתר 9to5Mac, עובדים בחנויות החברה מדווחים כי הם מאומנים בימים אלה בזיהוי טעמם האופנתי של קונים והתאמת השעון לבגדים - או להיפך. ואנחנו רק תוהים איך יכול להיות שאנשים שלבושים בחולצת T כחולה אחידה יכולים להגיד לאחרים מה אופנתי או מתאים למה.

הלוגו של האתר הזה לא תמים כמו שהוא נראה

אחד הווירוסים המסוכנים בעולם החל להשתמש בשיטה מקורית להסתרת עדכונים בתוך Favicons - הסמלים הקטנים המוצגים לצד שמות אתרים בלשוניות הדפדפן ובממשק המועדפים (למשל: הסמל של מאקו נראה כך: -).

יאקוב קרוסטק, חוקר אבטחה בחברת AVG, כותב כי לאחרונה החלה Vawtrak, הנחשבת לאחת התוכנות הזדוניות המסוכנות בעולם, לתקשר עם יוצריה דרך הרשת האנונימית Tor (הקשה על ניטור התקשורת בין המשתמש ליעד באמצעות שרתי תיווך רבים במדינות שונות) והצפנה נוספת, כאשר הפרט המעניין במיוחד הוא השימוש בקבצים התמימים שנועדו להקל עלינו לזהות באיזה אתר אנו גולשים. האייקונים של יוצרי הווירוס מקודדים בשיטה גרפית שמפוענחת כהוראות להורדת קבצים זדוניים נוספים, מה שהופך אותם לתמונות מסוכנות מאוד.

כרום ופיירפוקס כבר לא יותר טובים

מהפך בשוק הדפדפנים? דו"ח חדש של חברת האבטחה Secunia טוען כי הדפדפנים הפופולאריים כרום של גוגל ופיירפוקס של מוזילה, שנועדו להתחרות באקספלורר של מיקרוסופט, פגיעים יותר ממנו לפריצות.

החברה טוענת כי ב-2014 נמצאו בדפדפן של גוגל 504 פריצות - הרבה יותר מאשר באינטרנט אקספלורר (289) או בפיירפוקס (171). מוזילה נכשלה במדד אחר - מספר הפרצות שלא תוקנו עד סוף השנה, כאשר במקום השני גוגל ורק במקום השלישי מיקרוסופט. עם זאת, היא ציינה כי ייתכן ובמקרים רבים החברות תיקנו את הפרצות ומשתמשים לא עדכנו את התוכנות עד סוף השנה.

סך הפרצות בכל הדפדפנים, כולל ספארי של אפל ואופרה הנורווגי, הגיע ל-1,05, לעומת 728 ב-2013.