לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם הודיעה היום (שני) על רכישת הסטארט-אפ הישראלי אוריבי, כחלק מההסכם תקים החברה מרכז פיתוח ראשון בישראל. החברה לא פרסמה את הפרטים שנחתמו אך גורמים בתעשייה מעריכים כי החברה תשלם כ-80-90 מיליון דולר.

חברת אוריבי, שהוקמה על ידי איריס שור ב-2016, מסייעת בתהליכי אופטימיזציה של קמפייני שיווק. החברה מספקת תובנות על ערוצי השיווק והמסרים של הקמפיינים והטכנולוגיה שלה תוטמע בתוך פלטפורמת השיווק של לינקאדין.

אוריבי, הסטארט-אפ הישראלי המפתח טכנולוגיה לניתוח מידע שיווקי. הרכישה תאיץ את חדשנותה של לינקדאין בתחום של טכנולוגיית מדידה שיווקית, ותסייע ללקוחותיה להגיע לקהלי היעד שלהם בקנה מידה רחב. בעקבות הרכישה, לינקדאין תפתח מרכז ראשון בישראל. 

לינקדאין (צילום: רויטרס)
לינקדאין | צילום: רויטרס

"הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לחברות לקבל ערך מקסימלי מאסטרטגיות הפרסום שלהן", מסרה איריס שור, מייסדת ומנכ"לית אוריבי. "לקוחות יכולים למדוד בקלות המרות מאתר דרך תיוג אוטומטי וטכנולוגיה נטולת קוד, ולבנות קהלי יעד אפקטיביים יותר. אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הגישה לטכנולוגיה שלנו, במטרה לסייע ליותר לקוחות להגיע לקהליהם ולשפר את ה-ROI על ההשקעה השיווקית שלהם".

תומר כהן, מנהל המוצר הראשי, לינקדאין (צילום: יח"צ)
תומר כהן, מנהל המוצר הראשי, לינקדאין | צילום: יח"צ

לינקדאין הפכה בשנים האחרונות ככלי שיווק אטרקטיבי, במיוחד בקרב חברות היי-טק, בשל היכולת להתחבר לקהילות עסקיות ולייצר ערך גבוה יותר לעסקים מאשר בפלטפורמות אחרות. 

"ללינקדאין יש כיום יותר מ-810 מיליון משתמשים ויותר מ-57 מיליון עסקים גלובליים", מסר תומר כהן, מנהל מוצר ראשי בלינקדאין. "הלקוחות והשותפים שלנו נעזרים בפלטפורמת לינקדאין כדי לבנות את המותגים שלהם, להתחבר לקהלי יעד עסקיים, ולהצמיח את עסקיהם. אנחנו מתמקדים בסיוע ללקוחותינו, מאנשי שיווק ועד מגייסים, להפיק תובנות ישימות שבאמצעותן יקבלו החלטות חכמות יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר. הצוות של אוריבי מביא עימו מומחיות אנליטית שתעזור לנו לשדרג את היכולות השיווקיות במוצרים ובשירותים השונים שלינקדאין מעניקה. הטאלנט של אוריבי יהיה הראשון לעבוד במרכז של לינקדאין בישראל".