חברת פרטנר TV זכתה בתחרות של עולמות הסטרימינג והווידאו בקטגוריה של 'אפליקציית הטלוויזיה הנבחרת' לשנת 2019, בתחרות ה-VideoTech Innovation Awards הבינלאומית שהתקיימה אמש (שלישי) בלונדון.

התחרות נחשבת ל'אוסקר" של שירותי הסטרימינג וטכנולוגיות הווידאו, והתחרו בה ענקיות סטרימינג, טלקום וטכנולוגיה מרחבי העולם - בהן מיקרוסופט, TiVo, CenturyLink, Verizon, ZTE הסינית, DAZN המתמחה בשידורי ספורט על גבי האינטרנט, ועוד.

הזכייה של פרטנר (צילום: יחצ, פרטנר)
צילום: יחצ, פרטנר

פרטנר עלתה לשלב הסופי של התחרות ב-5 קטגוריות שונות, על חדשנות טכנולוגית בשירות הטלוויזיה, באפליקציה, בממשק המשתמש ובתחום הפרסום. בין נימוקי השופטים לבחירה בפרטנר TV היו פיתוחים ייחודיים, בהם התרעות פיקוד העורף שמופיעות בזמן אמת בכל מסך באמצעות הממיר, אינטגרציה ראשונה בעולם עם אמזון פריים וידאו על גבי ממיר, אסטרטגיה של 'סופר אגרגטור', וחדשנות בתחום הפרסום מותאם.

"ההתרגשות גדולה, לא בכל יום חברה ישראלית מקבלת הכרה כל כך משמעותית ובינלאומית על מובילות וחדשנות בתחום הפעילות שלה", אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. "הזכייה בפרס היוקרתי בתחרות בה התמודדו ענקיות טכנולוגיה, טלוויזיה וטלקום מרחבי העולם היא כל כולה בזכות הצוות המדהים של פרטנר TV שעובד לילות כימים כדי לחדש ולשמח את הלקוחות שלנו".