הוט מובייל, hot mobile (צילום: אילוסטרציה)
"אין אותיות קטנות" | צילום: אילוסטרציה

חברת הוט מובייל משיקה היום (ד') מהלך תגובה אגרסיבי למבצע של גולן טלקום. על פי התוכנית, שנחשפת לראשונה ב"גלובס", הוט משיקה תוכנית "הכל כלול + חו"ל" עם תשלום חודשי של 49 שקל ל-6 חודשים למצטרפים דרך אתר האינטרנט ו-4 חודשים למי שמצטרף באמצעות מוקדי מכירה ושירות, ולאחר מכן יעבור הלקוח לתוכנית שתעלה 99 שקל בחודש.

המבצע מיועד ללקוחות פרטיים מכל החברות, אשר יתניידו להוט מובייל, והם יקבלו שיחות, MMS ,SMS, גלישה סלולרית ושיחות ל-31 יעדים מרכזיים בחו"ל, ללא הגבלה.
במהלך זה מנסה להתמודד הוט מובייל מצד אחד עם קצב הגיוס ההולך ונחלש, ומצד שני להתמודד עם הרף החדש שיצרה גולן טלקום בהצעה האחרונה שלה שבה הציעה מחיר חסר תקדים של 49 שקל לשישה חודשים עבור חבילת "הכל כלול".

המבצע של גולן טלקום לא נענה בתגובה של המתחרות הוותיקות שהעדיפו להבליג ולהמשיך למכור את החבילות הרגילות שלהם, מתוך הנחה שהנזק של גולן טלקום הוא לא גבוה והיקף המנויים שיגייס במבצע שלו לא יהיה גבוה מדי.

כעת, השאלה היא האם המבצע החדש של הוט מובייל יוביל לכך שתהיה תגובה של החברות הוותיקות משום שהוט מובייל הוכיחה שבמבצעים שלה היא מצליחה לשפר משמעותית את גיוס המנויים ולכן שתי המתחרות החדשות יוצרות סיטואציה חדשה לגמרי בשוק.
מנכ"ל הוט מובייל יעקב נדבורני ציין כי "הוט מובייל ממשיכה להוביל את התחרות בשוק הסלולר עם כ-400 אלף לקוחות שכבר הצטרפו לרשת החדשה. לקוחות שיצטרפו למבצע הנוכח, יכולים להיות שקטים ובטוחים שבהוט מובייל לא יצוצו אותיות קטנות, העלאות מחירים בלתי צפויות, או חיובים מפתיעים בגין גלישה סלולרית".