לאחר שלושה חודשים בלבד, עירית תל אביב-יפו החליטה לעצור את שירות המשלוחים הרובוטי של יאנגו ולמנוע בשלב זה מהמשך הנסיעה של רובוטים על מדרכות העיר. לטענת העירייה, החברה לא קיבלה אישורים ממנה על הפעלת הרובוטים בשטחה.

הרובוטים של יאנגו נראים כמו מזוודה על 6 גלגלים שנוסעים כרגע עם אדם המפעיל אותו לידו, אך בקרוב ילמדו ללכת לבד ברחבי העיר כדי להעביר את המשלוחים שקניתם מחברת יאנגו דלי הרוסית (שהשב"כ והמוסד אוסרים על עובדיהם להשתמש בשירותיה) אשר מפעילה בישראל שירות משלוחים, שירות מוניות ושירות הקורקינטים החשמליים של wind.

אתמול אחד הרובוטים של החברה אף הפך לוויראלי בעקבות פוסט של תושבת העיר בשם גל חן, אשר פרסמה תמונה שלו חוסם לה ולעגלה שלה את הדרך ברחוב סעדיה גאון בתל אביב. חן סיפרה בשיחה עם mako כי לא היה מפעיל אשר היה אחראי על הרובוט והוא בעצם היה אוטונומי לחלוטין: "התקשרנו למספר הטלפון שהיה כתוב על הרובוט. אמרו לנו שזה פיילוט באישור העירייה ושהם מתכוונים להוריד מהמסלול לכאורה רחובות שהרובוטים נתקלים באנשים, אבל הם לא שאלו אפילו באיזה רחוב זה היה. בשבוע שעבר זה קרה לי גם בגורדון וברחוב נוסף באזור, בכל הפעמים האלה הייתי צריכה לרדת עם העגלה לכביש".

בעירייה אומרים כי לא הפוסט הוא זה שהביא לקבלת ההחלטה על השהיית הפרויקט, אלא, כאמור, ענייני אישורים. למרות שיאנגו טוענים שהם מתכוונים להוריד את הרובוט מהרחובות העמוסים, נשאלת השאלה כיצד הוא אמור להתנייד בעיר כל כך צפופה ומלאה בשיפוצים, האם יש דרך להגיע בכלל ממקום למקום מבלי לעבור ברחובות מרכזיים כמו דיזינגוף, אלנבי או אבן גבירול? 

יש לציין, כי גם היום (ד') נצפו עדיין רובוטים של יאנגו דלי ברחבי העיר.

מיאנגו דלי נמסר בתגובה: רובוט המשלוחים של החברה הינו פיתוח של טכנולוגיות חדשניות והמתקדמות ביותר שיש בעולם. נבהיר כי הרובוטים פועלים תמיד במצב "הולכי רגל תחילה". הרוברים שלנו פועלים אך ורק ברחובות שבהם יש מספיק מקום כדי שלא יפריעו להולכי רגל וכמובן שהם ״ירוקים״ וחוסכים באנרגיה.
עד היום נעשו כבר מאות משלוחים והפידבק והשבחים מקהל הלקוחות רבים וחיוביים. לפני מספר חודשים התחלנו לפעול באזור דרום תל אביב עם הרובוטים בפיילוט מצומצם, שאושר הן על ידי משרד התחבורה והן על ידי רשויות החוק השונות, ובמקביל התחלנו בדיאלוג עם גורמים מעיריית תל אביב. 
לפני מספר שבועות קיבלנו אישור להתחיל ניסויים למיפוי מרכז תל אביב על מנת לנתח את תוואי השטח עבור הרובוטים ולבחון היכן יכול הרובוט לפעול. האמור לעיל נעשה בתיאום עיריית תל אביב ולבקשתם כי נבצע מיפוי רחובות בטרם התחלת פעילות מסחרית. 
לאחר בדיקת וניתוח האירוע במקרה אשר אירע ביום ראשון, היה מספיק מקום לעגלה לעבור ליד הרובוט ללא הפרעות וכך גם קרה בסופו של דבר. יחד עם זאת, למדנו לעומק את האירוע כדי לוודא שבעתיד מצב זה לא יישנה ויהיה אפילו מקום רב יותר למעבר ומודים ומעריכים על הפידבק ובעזרה לשפר את השירות שלנו.
אנו חברה שומרת חוק ופועלים בהתאם להנחיות הרשויות השונות איתן אנו עובדים. השלמנו את תהליך המיפוי והגשנו את כל המסמכים הנדרשים בתחילת השבוע.

לשאלת השהיית הפרויקט מצד עיריית תל אביב מהחברה טרם התקבלה תגובה. כמו כן, בחברה לא השיבו לשאלות מה יקרה במידה ורובוט יגרום לתאונה עם רוכב אופניים או קורקינט, כמה כלים כאלה צפויים להגיע לרחובות העיר והאם הם מתכננים לצאת מגבולות תל אביב?.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "מיפוי רחובות העיר במסגרת פיילוט רובוטי המשלוחים של חברת יאנגו דלי ניתן על ידי משרד התחבורה בהתניית אישורה של עיריית תל-אביב-יפו. נכון לרגע זה, עצרה העירייה את הפעילות לטובת בחינת דרכי הפעלתם והתאמתם לתשתיות העיר".