עדכון: התקלה טופלה בכל הפלטפורמות של הקופה.

דווקא בשיאה של מגפת הקורונה כאשר כמות הבדיקות עולה מיום ליום, אתר שירותי בריאות כללית קרס היום (ד') בסביבות השעה 14:00 ועד כה טרם תוקנה התקלה.

נפילת האתר והאפליקציה התרחשה בזמן שנשלחות למטופלי הקופה הודעות סמס ודואר אלקטרוני שמבשרות על הגעת תוצאות המעבדה של בדיקות הקורונה ובדיקות דם בכלל.

"תוצאות בדיקת המעבדה שלך מחכות לך עכשיו באתר כללית", נכתב בהודעה, אך בלחיצה על כפתור "לצפיה בתוצאות" הופנו הגולשים לעמוד בו נכתב "עקב תקלה בתקשורת הנתונים לא ניתן להציג את העמוד". לאחר פניית mako אל כללית, הוחלפה במהירות לשקופית המבשרת ש"האתר עובר עבודות שדרוג דחופות".

"אני כל היום מחכה לתוצאות האלה", אומר איתי משולם בשיחה עם mako, "זה כבר שעתיים שאני מנסה להיכנס לאתר ולא קורה כלום במקרה הטוב, ובמקרה הרע מופיעה שקופית של שגיאה. זה מצב נוראי ובלתי נסבל. אי הוודאות הזו לא מוסיפה לרמת הלחץ".

תגובת קופת חולים כללית: "עקב עומסים עדין קיימים קשיים בגישה לאיזור האישי באתר ובאפליקציית כללית.
מטופלים המבקשים לברר תוצאה לבדיקת קורונה יכולים לפנות למוקד טלפוני ייעודי שיפעל 24/7*:
1. מחייגים 03-5147000.
2. מזינים את מספר תעודת הזהות
3. מזינים את הקוד האישי שמתקבל ב־SMS (המסרון נשלח ברגע שישנה תוצאת בדיקה במערכת).

אנו עושים את כל המאמצים כדי להתגבר על הבעיה בהקדם האפשרי. מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על הסבלנות."