מוניות של GetTaxi (צילום: ערן לם, GetTaxi)
מקצצת את העמלה. מונית של גט-טקסי | צילום: ערן לם, GetTaxi

אפליקציית GetTaxi, תחנת המוניות הווירטואלית שהפכה את הזמנת המונית לנוחה יותר עבור משתמשים רבים בישראל ובעולם, הודיעה אתמול על מהלך נוסף שנוסעי מוניות יאהבו במיוחד: ביטול דמי ההזמנה מראש למוניות בסך 5.2 שקלים.

בואו לפייסבוק של נקסטר

עד היום, הזמנת מונית מראש בכל דרך שהיא לוותה בגביית סכום של 5.20 שקלים. זהו הסכום שמתיר משרד התחבורה לנהגי מוניות לגבות על הצורך להגיע למיקום שבחר המשתמש בזמן המבוקש. לפי החברה, נהגים רבים בה לא גבו ממילא את הסכום הנוסף, ומאחר שלאחרונה התרחב מאוד מספר מוניות החברה בישראל וזמני ההגעה התקצרו, היא קיימה הצבעה בה תמכו 95% מנהגיה בהפיכת אי גביית הסכום לחלק מנהלי החברה.

מארק און, מנכ"ל גט-טקסי ישראל, אמר כי מטרת ההחלטה "להמשיך לצמוח ולספק לנוסעים את שירות המוניות הטוב בישראל. החל מהיום, אין שום סיבה להזמין מונית מתחנות או לעצור מונית ברחוב".

בהודעת החברה צוין כי מספר המוניות שמפעילה החברה כיום עומד על כ-6,700, מתוכן כ-2,500 בישראל. זהו נתון גבוה פי שלושה בערך ממספר מוניות החברה בישראל לפני שנה. כמו כן, לנקסטר נמסר כי הצמיחה המהירה ואיתה ההחלטה לבטל את דמי ההזמנה נובעת משיפור נהלי צירוף הנהגים החדשים, שהביאה לכך שתחנות שלמות מצטרפות לשירות ומעניקות לו כיסוי בכל המדינה. זאת לעומת המצב בעבר, בו מציאת מונית של החברה מחות לגוש דן וירושלים היתה כמעט בלתי אפשרית.

מלבד ישראל, החברה פועלת גם במוסקבה, לונדון וניו-יורק, ונהנית מלמעלה ממיליון משתמשים.