זוג בלבן (צילום: Andrejs Pidjass, Istock)
בקרוב אהבה | צילום: Andrejs Pidjass, Istock

InboxCupid, אתר הכרויות חדש העתיק את שיטת הדיל היומי מאתרי הקניות ומציע בכל יום דייט חדש לדואר האלקטרוני. בשלב זה האתר פועל רק בתחומי ארה"ב ומציע דייטים בהתבסס על אזור המגורים של המשתמש.

איך זה עובד? הגולש או הגולשת נרשמים לאתר, בוחרים את עיר מגוריהם ומפרטים עם מי הם מעוניינים לצאת, גבר או אישה. לאחר מכן, כל מה שנשאר לעשות הוא לבדוק את תיבת הדואר האלקטרוני ולחכות להצעה היומית שתגיע מהאתר. אם המשתמש רואה דייט שמתאים לו, הוא לוחץ על כפתור 'דוור אותי' וההצעה שלו מגיעה לצד השני. על כל לחיצה כזו, גובה האתר מהמשתמש תשלום של דולר אחד.

לא כל אחד שנרשם חייב להיסחר (להיות במאגר המוצעים) ואפשר גם רק לחכות לדיל היומי. אולם, אם בכל זאת המשתמש רוצה להיות מוצע כל שהוא צריך לעשות זה למלא טופס פרופיל ולענות על חמש שאלות כמו למשל: "האם התאמה מינית חשובה לך?". לאחר השלמת הפרופיל, המשתמש נכנס לתור והוא מקבל התראה על כך שהתחילו "לסחור" בו. מייסדי האתר מדווחים כי בכל יום נרשמים אליו כאלף משתמשים חדשים.

אין ספק כי מדובר ברעיון חדשני. בכל זאת, דרושה תעוזה בשביל להקים אתר הכרויות המשתמש באנשים אמיתיים כסוג של סחורה ועוד גובה על זה כסף. מצד שני, בעולם בו קצב החיים המהיר, אין סיבה שגם תחום ההיכרויות לא יתאים את עצמו.

 >> הישראלים הסתעדרו על אייפד 2