כשנכנסים לחנות האפליקציות, בכל אפליקציה בשורת הטקסט שמספרת על תכולת הגרסה, כתוב מה חדש, מה שיפרנו ומה עתיד להשתפר. הרבה דברים שודרגו בגרסה האחרונה של הארנק הדיגיטלי ועדיין בפז yellow בחרו במקום למנות אותם בחנות, לנצל  את ההזדמנות והבמה להגיד מילה טובה וחמה למפתחי הארנק הדיגיטלי, דבר שמשך את תשומת ליבם של רבים, וגם שלנו:

פז ילו (צילום: יח"צ)
דרך לא שגרתית לומר תודה | צילום: יח"צ

תכירו את ליאור שבו ונועם עמירן – מנהלי צוות הפיתוח בחברת MINT, אלו שזכו למחמאות מחברת פז yellow.

לא לשימוש (צילום: יח"צ)
נועם עמירן – מנהלי צוות הפיתוח בחברת MINT | צילום: יח"צ

מהו הארנק הדיגיטלי שלyellow  ומה הוא נותן? ארנק דיגיטלי מהגדולים ביותר בישראל עם למעלה ממיליון הורדות:

  • אפשר לשלם עם הארנק, לצבור כסף (10% מכל קנייה) וגם לממש:
  1. בחנויות הנוחות של yellow ו- yellow market
  2. בסופר פארם
  3. לצבור ברכישת ביטוח לרכב של הראל סוויץ'
  4. בכל שטיפה של הרכב
  5. בקנייה במכולת אוטונומית בבנייני מגורים (mini yellow)
  • ללחוץ על כפתור קריאה לחילוץ בכל מקום בדרך (מתנדבי עמותת ידידים לסיוע בדרכים)

מוטי קירשנבאום, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל קבוצת פז: "השנה צפויים כבר לעבור מעל מיליארד ₪ בארנק הדיגיטלי של Yellow. יחידות השיווק ומערכות המידע בפז, יחד עם שותפינו במינט עוסקים בחשיבה ובפיתוח של כלים ושירותים חדשים שייצרו חוויה מבדלת ויעניקו ערך מתגמל לצרכן. להיות בחזית הטכנולוגיה זה חשוב, אבל גם לפרגן לשותפים שלנו למלאכה לא פחות".

הדס גרוסמן אלה, מנכ"לית חברת MINT בתגובה: "אנחנו גאים מאד להיות שותפים של פז Yellow בעבודה על הארנק הדיגיטלי, שמאפשרים לנו לחדש ולהתקדם יחד איתם עם טכנולוגיות ופונקציונאליות ברמה הכי גבוהה שיש. ולא פחות חשוב, בסופו של יום, גם יודעים לפרגן ולהרים בדרך ממש מקורית למנהלי הפיתוח שלנו במינט, שהם מהשורה הראשונה".

MINT היא בית תוכנה מקבוצת פובליסיס ישראל. החברה קיימת מינואר 2014 ועובדת מול לקוחות גדולים ומרכזיים בשוק המקומי והבינלאומי. החברה נחשבת כ- Brand Utility House: בית שמייצר מוצרים טכנולוגים מורכבים עם אוריינטציה שיווקית, עבור חברות/מותגים.