אין תמונה
מי צריך לפוצץ סוכריות כשאפשר לקנות בגדים לקים? Kim Cardashian: Hollywood

חברת המשחקים האינטרנטיים קינג דיגיטל, מפתחת הלהיט "קנדי קראש",לא מצליחה לשמור על המומנטום שנוצר מהמשחק שכבש את העולם בקיץ שעבר. אתמול צנחה המניה שלה ב-24% לאחר שדיווחה על תוצאות כספיות גרועות וסיפקה תחזית מאכזבת להמשך השנה.

עתה, יש שטוענים כי הסיבה לכך שקינג איבדה את המומנטום היא לא אחרת מכוכבת הריאליטי האמריקאית קים קרדשיאן. אנליסט דויטשה בנק אמר לאתר ביזנס אינסיידר כי האפליקציה הפופולארית של כוכבת הריאליטי, שנקראת Kim Kardashian: Hollywood, היא אחת המתחרות הקשות של קנדי קראש. מתחרה נוסף שציין האנליסט הוא המשחק הממכר 2048, שזכה להמוני חיקויים.

בדויטשה בנק מציינים כי קנדי קראש הוא משחק יקר מאוד - והוא אכן יקר, למי שמבצע בו רכישות כדי להמשיך את המשחק לאחר פסילה. אך גם המשחק של קרדשיאן, שבו היא מדריכה את המשתמשים בסיור בהוליווד, יקר. אמנם, ההורדה שלו חינמית, אך הוא סובב סביב רכישות אביזרים לדמותה הווירטואלית של הכוכבת, מה שהוביל לתלונות רבות מצד הורים על כך שילדיהם מבזבזים כסף רב. קרדשיאן מרוויחה כ-700 אלף דולר ביום מהרכישות האלה.

עם זאת, בבלוג האפינגטון פוסט מתנגדים לקביעה של דויטשה בנק וטוענים כי ההתעניינות בקנדי קראש דעכה כבר מזמן. "קנדי קראש היה מת עוד הרבה לפני שקרדשיאן הגיעה", נכתב באתר.

לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker: